اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که آیپی جدید استودیوی ایداس مونترال (Eidos Montreal) روی ویژگی‌های جهان باز، پلتفرمینگ سوم شخص و حل معماها تمرکز خواهد داشت.

جیسون شرایر (Jason Schreier) از خبرگزاری بلومبرگ (Bloomberg) در سال گذشته اشاره کرده بود که استودیوی ایداس مونترال یک آیپی جدید در دست توسعه دارد و اخیراً چند فهرست شغلی مرتبط به این اثر منتشر شده‌اند و به نظر می‌رسد که عنوان جدید توسعه‌دهنده Tomb Raider در یک جهان باز قرار دارد که شامل پلتفرمینگ و حل معما خواهد بود.

لیست شغلی منتشر شده برای طراح ارشد مرحله بیان می‌‌کند که فرد استخدامی جدید از نزدیک با تیم کارگردان در تعامل خواهد بود، بر طراحی دهکده‌ها و مناطق متمدن مختلف بازی، جمعیت شخصیت‌های غیرقابل بازی آن‌ها و تعاملات مختلف با بازیکن نظارت خواهد کرد. همچنین تجربه‌ی کار در طراحی ماموریت‌های جهان باز به عنوان اولویت برای این موقعیت شغلی ذکر شده است.

همچنین در فهرست شغلی دیگر، تجربه‌ی کار با طرح‌بندی‌های طراحی مرحله برای رویارویی‌های مبارزه‌ای پیچیده یا طراحی چیدمان برای پیمایش پلتفرمینگ سوم شخص/پارکور به عنوان اولویت ذکر شده است. از داوطلبانی که برای موقعیت شغلی طراح مرحله درخواست داده‌اند، انتظار می‌رود زمین‌های بازی و مراحل سه بعدی را توسعه دهند، بازیگران و رویدادهای برنامه‌نویسی شده را ادغام کرده و با طراحی معماهای سه‌ بعدی بازی را متعادل کنند و چالش‌های ذهنی و فیزیکی را برای بازیکن به ارمغان بیاورند و تجربه در طراحی معما نیز به عنوان اولویت ذکر شده است.

در فهرست شغلی طراح جهان مرحله اشاره شده است که فرد جدید با همکاری نزدیک با تیم توسعه‌دهنده، بر طراحی و خلق مناطق مختلف داستان محیطی، معماها و فعالیت‌های داستان‌گویی نظارت خواهد کرد. در نهایت، طراح عملکرد مرحله مسئولیت لحظات عملکرد در بازی، از جمله ادغام دارایی‌های روایی (دیالوگ‌ها، بخش‌های سینمایی)، رویدادهای متن‌شده (روی بازیکن، هوش مصنوعی، حیوانات) و لحظات دیگر (راه رفتن و صحبت با همراهان هوش مصنوعی، اکشن‌های محوری) را بر عهده خواهد داشت.

شرح وظایف موقعیت‌های فوق الذکر نشان می‌دهد که آیپی جدید ایداس مونترال یک بازی ماجراجویی جهان باز سوم شخص است و به مانند بازی‌های قبلی سری Tomb Raider بر پلتفرمینگ و حل معماها تاکید خواهد داشت.


منبع: Twistedvoxel

source

توسط chidanet.ir