شرکت کاوازاکی با معرفی نینجا 7 هیبرید 2024 در اروپا، محصولی را ارائه نموده که میتواند از هر لحاظ، در جایگاه بین مدلهای برقی و درونسوز قرار بگیرد.
کاوازاکی نینجا 7 هیبرید به پیشرانه دو سیلندر آب/خنک چهار زمانه با حجم 451 سیسی و 58.3 اسببخار قدرت مجهز شده است، که در کنار موتور الکتریکی 9 کیلووات (12 اسببخار) و مجموعه باتری قرار دارد.
بنابراین در حالت ای-بوست، 68.5 اسببخار قدرت در اختیار این موتورسیکلت هیبرید قرار میگیرد. مجموعه باتری لیتیوم-یون 48 ولتی هم در نزدیکی مرکز ثقل نصب شده است، تا بهترین نسبت تقسیم وزن حاصل شود.
بنابر اعلام کاوازاکی، نینجا 7 هیبرید عملکرد فنی در حد یک موتورسیکلت اسپرت میان وزن و شتابی در حد یک مدل مسابقهای ارائه خواهد کرد. در عین حال، مصرف سوخت این مدل در حد نمونههای مجهز به پیشرانه 250 سی سی تخمین زده شده، ویژگی مهمی که به لطف پیشبینی سه حالت رانندگی اسپرت-هیبرید، اکو-هیبرید و برقی حاصل خواهد شد. درواقع راکب این موتورسیکلت میتواند بسته به شرایط و نیاز، کاربردیترین حالت را انتخاب کند.
با متوقف شدن کاوازاکی نینجا 7 هیبرید، پیشرانه هم خاموش میشود درحالیکه سامانه ALPF، گیربکس را در دنده یک قرار میدهد تا موتورسیکلت برای حرکت مجدد آماده باشد. با فعالسازی حالت Walk Mode، راکب میتواند در هنگام پارک موتورسیکلت، آن را در جهات جلو و عقب با سرعت کم و به حالت خزش هدایت کند.
صفحه نشاندهنده رنگی TFT-LCD به اپلیکیشن انحصاری کاوازکی یعنی Rideology متصل شده است و با تلفن همراه راکب ارتباط برقرار میکند.
بدنه کاوازاکی نینجا 7 هیبرید با ترکیب رنگی سبز لیمویی مات، نقرهای و مشکی تزئین شده است، تا از سایر محصولات این برند متمایز شود.
جدیدترین اخبار موتورسیکلت را در باما بخوانید.
source