نسخه قدیمی لئو MX8 رونمایی شد

لئو MX8 که شاسی بلند دو دیفرانسیل ایستا موتور به حساب می آید، حال با نسخه قدیمی توسط مانیان خودرو رونمایی شده است.

به گزارش آخرین خودرو، لئو MX8 نسخه مونتاژی نیسان ترا نسل جدید است که با ظاهری فیس لیفت به بازار ایران آمده و تولید آزمایشی آن آغاز شده است. نیسان ترا یک شاسی بلند آفرودی و دو دیفرانسیل است که بیشتر برای بازار چین طراحی شده و توسط شرکای تجاری این خودروساز ژاپنی، در چین تولید می شود. اواخر سال گذشته بود که آخرین نسخه ترا با فیس لیفت و تغییرات فنی جدید توسط ایستا موتور به بازار ایران معرفی شد. این خودرو در بازار ما لئو MX8 نام دارد و فعلاً لوکس ترین شاسی بلند دو دیفرانسیل مونتاژی بازار ایران است.

نسخه قدیمی لئو MX8 رونمایی شد

حال در این بین پرشیا خودرو و مانیان خودرو به سراغ نسخه قدیمی لئو MX8 و نیسان ترا رفته اند و به تازگی این خودرو را رونمایی کرده اند. نسخه قدیمی لئو MX8 که قرار است در مانیان خودرو مونتاژ شود، از نظر سطح امکانات در جایگاه پایین تری از MX8 ایستا موتور قرار می گیرد و با ظاهر قدیمی به ایران آمده است.

در این بین پرسشی مهم مطرح می شود که چرا وزارت صمت تا این حد بدون برنامه و ناآگاه رفتار می کند و در حالی که نسخه جدید خودرویی به خطوط تولید ایران رسیده است، مجوز مونتاژ نسخه قدیمی را به شرکتی دیگر می دهد؟

حتماً ببینید: ویدیوی معرفی لئو MX8 در آخرین خودرو

لئو MX8 ایستا موتور با دو تیپ آفرود و آنرود به بازار ایران می آید. نمونه آنرود این خودرو به امکانات رفاهی و ایمنی بیشتری مجهز است و قابلیت های لوکس تری را در اختیار خریداران قرار می دهد. پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) با کد ۴K31 میتسوبیشی در این خودرو وجود دارد. توان تولید نهایت قدرت ۲۲۸ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۸ سرعته ZF در حالت استاندارد به محور عقب می رسد. البته تنظیمات مربوط به سیستم دو دیفرانسیل سبک و سنگین را هم در این خودرو می بینیم.

هفت کیسه هوا، سانروف، دسته دنده الکتریکی، صندلی های برقی جلو، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، رینگ آلومینیومی، قفل دیفرانسیل عقب و… از جمله امکانات شاسی بلند MX8 ایستا موتور است.

باید به این نکته توجه داشت که نسخه قدیمی لئو MX8 در مانیان خودرو امکانات کمتری را دارد.

source

توسط