تاریخ انتشار بازی Arizona Sunshine 2 مشخص شد [تماشا کنید]

نسخه اول آریزونا سانشاین در سال ۲۰۱۶ برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر شد و بازخوردهای خوبی کسب کرد. به همین خاطر استودیو Vertigo Games به سراغ دنباله آن رفته و اکنون از تاریخ عرضه بازی Arizona Sunshine 2 رونمایی کرده است.

در بازی Arizona Sunshine 2 شاهد بازگشت شخصیت اصلی نسخه قبلی هستیم و استودیو ورتیگو گیمز سعی کرده از سخت‌افزار نسل جدید هدست‌ها به بهترین نحو استفاده کند. استودیو همچنین اسلحه‌ها جدید و بیشتری را به بازی آریزونا سانشاین ۲ اضافه کرده است که شامل شاتگان، شعله افکن، کلنگ و قمه می‌شوند. 


مطلب پیشنهادی:هدست PSVR2 در ۶ هفته اول ۶۰۰ هزار دستگاه فروش داشتاوضاع چندان هم بد نیست
هدست PSVR2 در ۶ هفته اول ۶۰۰ هزار دستگاه فروش داشت

دیگر مکانیزم جدید بازی یک سگ همراه است که به شما در کشتن زامبی‌ها کمک می‌کند. این همراه به شما در پیدا کردن آیتم‌های کلیدی کمک می‌کند و می‌تواند وسایل شما را حمل کند. استودیو تصمیم گرفته این بازی را با قیمت ۵۰ دلار به فروش برساند و در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آبان) در دسترس قرار دهد. شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در زیر تماشا کنید:

حس شوخ‌طبعی و جوک‌های بانمک شخصیت اصلی و دیالوگ‌های بامزه‌اش در تریلر بالا هم قابل مشاهده است. همچنین سازندگان وعده دادند این بازی تقریبا تمام نقاط قوت نسخه قبلی را بسط داده و بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند با انواع و اقسام سلاح‌های مختلف، زامبی‌های بخت برگشته‌ی بازی را بدرند و تلاش کنند در این دنیای آخرالزمانی زنده بمانند.

بازی Arizona Sunshine 2 قرار است در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آبان) برای پلی استیشن وی‌آر ۲، متا کوئست و Steam VR منتشر می‌شود.


بهترین اینترنت برای گیمرها چیه؟

تاریخ انتشار بازی Arizona Sunshine 2 مشخص شد [تماشا کنید] - ویجیاتو

source

توسط