آبان 1402: حمیدرضا علیزاده، مدیر بازاریابی و فروش کامل دیزل، عنوان کرد که کشنده P9 یکی از مدرن‌ترین و پرقدرت‌ترین کشنده‌های بازار است. خوشبختانه با وجود مدت کمی که از معرفی این کشنده می‌گذرد، توانستیم به لیدر بازار خودروهای کار و تجاری در رده خودروهای پرقدرت و مدرن تبدیل شویم.

وی افزود لیدری کامل دیزل در بازار، یک دستاورد شگرف برای این شرکت نوپا محسوب می‌شود. برای تثبیت رهبری شرکت در بازار و پیشتازی در عرصه معرفی خودروهای مدرن و پرقدرت‌تر از آنچه در بازار ایران مرسوم شده است، یک محصول جدید را در اواخر سال جاری یا اوایل سال ۱۴۰۳ به بازار معرفی خواهیم کرد.

طبق گفته‌های وی، تولید کشنده  P9  از دو ماه پیش آغاز شده و در خط تولید با قدرت انجام می‌شود و در آذرماه شاهد تحویل نخستین کشنده به خریداران خواهیم بود. عرضه یک محصول مشابه به کشنده P9 از سوی یکی از رقبا، مهر تاییدی بر پیشتازی این شرکت است. این محصول از نظر قدرت و امکانات رفاهی و ایمنی بی‌رقیب است اما این اطمینان را به خریداران می‌دهیم که همواره در تلاش برای ارتقای کیفیت محصولات کامل دیزل خواهیم بود تا بتوانیم لیدری خود در بازار را حفظ کنیم.

آقای علیزاده گفت قیمت این کشنده ۵ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان اعلاک شده است. متقاضیان می‌توانند کشنده P9 را با استفاده از تسهیلات شرکت کامل دیزل یا امکانات لیزینگی در نمایندگی‌های این شرکت خودروسازی، خریداری کنند.

source

توسط chidanet.ir