سامسونگ سال‌های سال است که عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را با خود یدک می‌‌کشد و از این نظر، انتظارات بسیار زیادی از عملکرد محصولات این شرکت کره‌ای می‌‌رود. سامسونگ مدت زیادی را صرف توسعه و بهبود کیفیت و قابلیت‌های دوربین گوشی‌های هوشمندش طی کرده تا نهایتاً به‌ نقطه‌‌ای آرمانی برای ارائه تجربه کم‌‌نقص به‌کاربرانش برسد. بسیاری از طرفداران گوشی‌های سامسونگ در خرید گوشی به‌دنبال داشتن بهترین تجربه از عکاسی و فیلم‌‌برداری هستند؛ اما بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین کدامند؟

کیفیت دوربین گوشی‌‌های سامسونگ به‌طرز قابل‌توجهی پیشرفت کرده و قابلیت‌های آن‌ها نیز گسترده‌تر از همیشه شده تا حتی با هزینه نسبتاً کمی بتوانید عکس‌‌های و فیلم‌‌های خوش‌‌رنگ‌‌ولعابی را با استفاده از آن‌ها به‌‌ثبت برسانید. سامسونگ در گلکسی‌‌های جدیدش از سری Galaxy A و Galaxy S نیز این رویه را با جدیت بیشتری پیش گرفته تا عاشقان عکاسی را بیش‌ازپیش مجذوب محصولاتش کند. در ادامه نگاهی به لیست بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین داریم. اگر در مورد لیست بهترین گوشی‌های سامسونگ کنجکاو هستید نیز می‌‌توانید راهنمای خرید مرتبط با آن‌‌ها را در دیجیاتو بخوانید.


بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی

در این مطلب بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین را رده‌‌های قیمتی مختلف به‌شما معرفی خواهیم کرد. این گوشی‌ها بهترین انتخاب‌‌‌‌ها از برند سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌برداری نسبت به برچسب قیمتی خود هستند.


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۵ میلیون تومان

در این رده قیمتی، حداقل‌‌ها برای داشتن عکاسی و فیلم‌برداری رضایت‌‌‌‌بخش در اختیارتان قرار می‌‌گیرد. بنابراین بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ چه در بخش دوربین و چه در سایر بخش‌‌ها را به‌‌‌شما معرفی می‌‌کنیم.


سامسونگ گلکسی A14 : تجربه عکاسی جذاب در رده اقتصادی

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین - گلکسی A14
مشخصات گلکسی A14
نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بررسی دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ برای عکاسی با هزینه کم‌‌تر از ۵ میلیون است. این گوشی بیشتر می‌تواند مناسب کسانی باشد که به مدرن بودن و کیفیت بالای دوربین گوشی خود با هزینه نه‌چندان زیاد اهمیت می‌دهند. مجموعه دوربین‌‌‌های این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های فوق‌‌عریض ۵ مگاپیکسلی و عمق‌‌سنج ۲ مگاپیکسلی نیز به‌کار رفته‌اند که چندان قابل‌‌اتکا نیستند. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی گلکسی A14 نیز کیفیت تصویر مناسبی برای ثبت تصاویر تکی و گروهی در شرایط مختلف دارد. در ادامه بررسی ویدیویی گلکسی A14 را تماشا کنید:


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۱۰ میلیون تومان

در ادامه نوبت به دومین بخش از لیست بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی می‌رسد. در این قسمت کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری بهتری از محصولات این شرکت کره‌ای در دسترستان قرار می‌گیرد.


سامسونگ گلکسی A34 : دوربین‌های باکیفیت در میان‌رده‌ای اقتصادی

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین -گلکسی A34
مشخصات گلکسی A34
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست مدیاتک Dimensity 1080
ترکیب رم و حافظه داخلی ١٢٨/۶، ٨/١٢٨ و ٨/٢۵۶ گیگابایتی
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته 1.One UI 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ٨ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ١٩٩ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A34 (بررسی دیجیاتو) بهترین گوشی میان رده سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌برداری تا سقف ۱۰ میلیون تومان محسوب می‌شود و در اکثر زمینه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. میان‌رده اقتصادی کره‌ای‌ها با بهره‌مندی از سیستم دوربین اصلی سه‌‌‌گانه شامل حسگرهای ۵+۸+۴۸ مگاپیکسلی از بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین تلقی می‌‌شود.

دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی گلکسی A34 به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده تا حین ثبت تصاویر و فیلم گرفتن تا حد امکان جلوی لرزش بگیرد. این دوربین عملکرد قابل‌تحسینی در گرفتن عکس‌‌ها دارد و شاید تنها در شرایط نوری ضعیف تا حدی ضعف از خود نشان دهد که در این بازه قیمتی اتفاق طبیعیست. دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی این میان‌‌‌رده اقتصادی در شرایط مناسب عملکرد مناسبی دارد و تنها در شب‌هنگام نمی‌‌توان روی تصاویر آن حساب باز کرد. دوربین ماکروی ۵ مگاپیکسلی آن نیز عملکرد چندان تا‌ٔثیرگذاری ندارد و کمک شایانی در گرفتن عکس‌‌‌ها از فاصله نزدیک نخواهد کرد. گلکسی A34 برای گرفتن عکس‌‌‌های سلفی از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌‌‌کند که کیفیت آن در حد و اندازه انتظارات است.


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۱۵ میلیون تومان

با افزایش بودجه می‌‌توانید سراغ گوشی‌های بهتری از سامسونگ در زمینه عکاسی و فیلم‌برداری بروید. در ادامه یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های نسل جدید گلکسی سامسونگ را معرفی می‌‌کنیم که از قضا یکی از بهترین گوشی های سامسونگ مناسب عکاسی به‌شمار می‌رود.


سامسونگ گلکسی A54 : میان‌رده محبوب با مجموعه دوربین پرقابلیت

گلکسی A54
مشخصات گلکسی A54
نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اکسینوس ١٣٨۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸، ۶/۲۵۶ و ۸/۲۵۶ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته 1.One UI 5
دوربین اصلی ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ١٢ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ۵ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ٣٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ٢۵ وات
وزن ٢۰٢ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

سامسونگ گلکسی A54 (بررسی دیجیاتو) میان‌رده‌ای جدید از این کمپانی است که می‌توان لقب پرچمدار میان‌رده‌های سامسونگ را به آن داد. این موضوع در مورد دوربین‌‌های این گوشی نیز صدق می‌‌کند. به‌لطف دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند از لرزشگیر اپتیکال، می‌‌‌توانید انتظارات بالایی از خروجی نهایی تصاویر آن داشته باشید. این دوربین در کنار ثبت رنگ‌ها به‌‌صورت زنده و پویا، جزئیات خوبی را به‌‌تصویر می‌‌‌کشد و همه چیز در آن از شفافیت بالایی برخوردار است. دوربین فوق‌عریض گلکسی A54 با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی طبیعتاً کیفیت کم‌‌تری نسبت به دوربین عریض آن دارد؛ اما همچنان برای عکس گرفتن با آن مشکلی سر راهتان قرار ندارد. دوربین ماکروی این گوشی نیز مانند سایر نمونه‌‌‌های مشابه به‌کار رفته در میان‌‌‌رده‌های سامسونگ قابل‌اتکا نیست. کره‌ای‌ها در گلکسی A54 از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی باکیفیتی استفاده کرده‌اند که از بهترین نمونه‌‌‌های تعبیه شده بین گوشی‌های میان‌رده زیر ۱۵ میلیون تومان قرار می‌گیرد. در ویدیوی زیر بررسی گلکسی A54 را با شما به‌اشتراک گذاشته‌ایم:


بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین تا ۳۵ میلیون تومان

سامسونگ در بازه قیمتی ۱۵ تا ۳۵ میلیون تومان صرفاً یک مدل گوشی هوشمند جدید دارد و به‌‌جز آن، سایر مدل‌ها ارزش خرید چندانی ندارند و یا زمان زیادی از معرفی آن‌‌‌ها گذشته است. این مدل تازه‌وارد یکی از بهترین گوشی های سامسونگ برای عکاسی محسوب می‌شود.


گلکسی S23 FE : دوربین پرچمداران با قیمت معقول

S23 FE
مشخصات سامسونگ گلکسی S23 FE
نمایشگر ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی و نرخ رفرش ١٢۰ هرتزی
چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۱ / اگزینوس ۲۲۰۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ۱۳ با پوسته One UI 5.1
دوربین اصلی ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در کنار فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۲ برابر اپتیکال
دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۲۰۹ گرم
قابلیت‌های جانبی مجهز به اسپیکر استریو، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و پشتیبانی از 5G

گلکسی S23 FE (بررسی دیجیاتو) جدیدترین گوشی سامسونگ است و آمده که به‌عنوان نسل جدید قاتلان پرچمدار سامسونگ، به‌گزینه‌ای ارزشمند برای کاربران در رنج قیمتی بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان تبدیل شود. یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت این گلکسی تازه‌‌وارد دوربین‌های آن است. سامسونگ با تعبیه دوربین اصلی سه‌گانه شامل حسگرهای ۸+۱۲+۵۰ مگاپیکسلی تا حد زیادی از نیاز کاربران در بخش عکاسی و فیلم‌‌برداری را پوشش داده است.

دوربین عریض گلکسی S23 FE با لرزشگیر اپتیکال و حسگر ۵۰ مگاپیکسلی توانایی ثبت تصاویری فراتر از حد انتظارات را دارد. تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی این گوشی چشم‌نواز و رضایت‌‌بخش هستند. به‌واقع در کم‌‌تر جایی حن عکاسی در روز و شب امکان دارد که به مشکلی حین عکاسی با این گوشی برخورد کنید. دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی این قاتل پرچمدار سامسونگ نیز عملکرد مناسبی دارد و رنگ‌های آن تقریباً با دوربین عریض دستگاه یکسانند. دوربین تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی در گلکسی S23 FE نیز قابلیت زوم ۳ برابری بدون افت کیفیت را به‌ارمغان می‌‌آورد تا با استفاده از آن بتوانید تصاویر واضح و شفافی را از سوژه‌های دورتر ثبت کنید. در ویدیوی زیر گلکسی S23 FE را مورد بررسی قرار داده‌ایم:


بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

در نهایت نوبت به پادشاه بهترین گوشی های سامسونگ از نظر کیفیت دوربین می‌‌رسد. هرچند که حدود یک سال از معرفی این گوشی گذشته، اما همچنان بهترین سیستم دوربین گوشی‌های سامسونگ به این دستگاه تعلق دارد.


سامسونگ گلکسی S23 Ultra : پادشاه دوربین سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین - 
گلکسی اس ۲۳ اولترا
مشخصات گلکسی S23 اولترا
نمایشگر ٨.۶ اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X با رزولوشن ١۴۴۰ در ٣۰٨٨ پیکسل و نرخ رفرش ١٢۰ هرتز
چیپست اسنپدراگون ٨ نسل ۲ سفارشی‌سازی شده
ترکیب رم و حافظه داخلی ٨/٢۵۶، ١٢/٢۵۶، ١٢/۵١٢ و ١٢/١٠٢۴ گیگابایت
سیستم‌عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI 5
دوربین اصلی ۴ گانه شامل دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی در کنار پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۱۰ برابر و تله فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و ۱۲ مگاپیکسلی فوق‌عریض
دوربین سلفی ١٢ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۴۵ وات / بی‌سیم ١۵ وات
وزن ٢٣۴ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص اثر‌انگشت زیر نمایشگر اولتراسونیک و اسپیکر استریو

گلکسی اس ۲۳ اولترا (بررسی دیجیاتو) بهترین گوشی سامسونگ در بخش دوربین است که بهترین تجربه عکاسی بین تمام گوشی‌های این شرکت کره‌ای را ارائه می‌دهد. سامسونگ از دوربین عریض ۲۰۰ مگاپیکسلی با حسگر بزرگ ISOCELL HP1، دوربین تله‌فوتو و پریسکوپ تله‌‌فوتوی ۱۰ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ و ۱۰ برابر بدون افت کیفیت به‌‌همراه دوربین فوق‌‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در این پرچمدار بهره گرفته است. در ادامه می‌توانید ویدیوهای بررسی دوربین و بررسی خود این پرچمدار را تماشا کنید:


جمع‌‌بندی

گوشی‌های سامسونگ از بهترین انتخاب‌ها برای عکاسی به‌شمار می‌آیند و بسیاری از کاربران نیز عکس‌‌‌ها و ویدیوهای بسیار خوبی را با این گوشی‌ها می‌‌گیرند. هزینه‌ای که برای خرید گوشی‌های سامسونگ می‌‌کنید ارتباط مستقیمی با کیفیت دوربین آن‌‌‌ها دارد. اگر به‌‌دنبال بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین هستید، لیست بالا به‌‌شما کمک شایانی خواهد کرد.


سؤالات متداول

بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ از نظر دوربین کدامند؟

گلکسی A14 و گلکسی A34 بهترین گوشی‌‌های اقتصادی سامسونگ در بازه قیمتی خود از نظر دوربین هستند.

بهترین گوشی میان‌رده سامسونگ برای عکاسی و فیلم‌‌برداری کدام مدل است؟

گلکسی A54 از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ با دوربین‌های باکیفیت محسوب می‌‌شود.

بهترین گوشی های سامسونگ از نظر دوربین بین پرچمداران کدامند؟

گلکسی S23 FE ارزان‌‌‌ترین عضو خانواده گوشی‌‌های پرچمدر سامسونگ است که دوربین‌‌های پیشرفته‌ای را در اختیارتان قرار می‌‌‌دهد. بهترین گوشی هوشمند سامسونگ در بخش دوربین نیز گلکسی S23 اولتراست. این گوشی برترین تجربه از عکاسی و فیلم‌برداری را بین تمام گوشی‌های سامسونگ به‌ارمغان می‌آورد.

source

توسط