نویسنده ارشد Cyberpunk 2077 می‌گوید لزومی ندارد دنباله‌ها در نایت سیتی بگذرند

چه در داخل و چه خارج از بازی‌ها، Cyberpunk 2077 به عنوان یک آی‌پی همیشه ذاتا با Night City مرتبط بوده، یک شهر خیالی آینده‌نگرانه که به عنوان محیط اصلی داستان‌های سایبرپانک عمل کرده است.

با توجه به اینکه CD Projekt RED اکنون تمرکز خود را به Cyberpunk 2 معطوف کرده (یا هر چیزی که در نهایت نامیده شود)، طبیعی است که از خود بپرسم آیا این بازی یک بار دیگر در Night City اتفاق می‌افتد، درست مانند بازی اول؟

خوب، نه لزوما. در مصاحبه اخیر با GamingBolt، وقتی از Magda Zych، نویسنده ارشد، پرسیده شد که آیا بازی آینده سایبرپانک می‌تواند به طور بالقوه از Night City به عنوان یک محیط دور شود، پاسخ داد که مطمئنا این امکان وجود دارد.


مطلب پیشنهادی:با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شویدوقتش رسیده خودتان دست به کار شوید!
با بهترین مادهای سایبرپانک ۲۰۷۷ آشنا شوید

طبق گفته او، یک بازی Cyberpunk لزوما نباید در نایت سیتی اتفاق بیفتد و «می‌تواند در هر جایی که سرمایه‌داری فراگیر توسعه یابد، اتفاق بیفتد».

همانطور که [خالق سایبرپانک] مایک پاندسمیت گفت، سایبرپانک به عنوان یک ژانر، نوعی هشدار است که اگر به عنوان یک نژاد مراقب نباشیم، ممکن است چه اتفاقی بیفتد. این یک ایده علمی تخیلی انتزاعی نیست. فکر می‌کنم این نوع داستان‌ها می‌توانند در هر جایی که سرمایه‌داری فراگیر توسعه می‌یابد، اتفاق بیفتد و باعث فروپاشی جوامع شود. نایت سیتی مانند هر شهر دیگری، واقعی یا خیالی، فقط یک مکان است.

Cyberpunk 2077

البته در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد دنباله Cyberpunk 2077 با اسم رمزی Project Orion وجود ندارد، با توجه به این واقعیت که CDPR به تازگی کار خود را بر روی اولین بازی به پایان رسانده، با عقل جور در می‌آید.

در اوایل سال جاری، سازنده گفت که دنباله در مرحله «طراحی مفهومی» است. قرار است این بازی بر روی Unreal Engine 5 ساخته شود و توسط یک تیم تازه تاسیس در آمریکای شمالی متشکل از چندین نفر که بر روی اولین بازی و بسته الحاقی آن کار کرده‌اند، توسعه خواهد یافت.

پیش از این، سازنده همچنین گفته بود که هنوز تصمیم نگرفته که آیا بازی بعدی Cyberpunk مانند نسخه قبلی از دیدگاه اول شخص خواهد بود یا خیر.


مطلب پیشنهادی:سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]انتظارات برآورده می‌شوند یا نه؟
سایبرپانک ۲۰۷۷ بالاخره خوب شد یا نه؟ [تماشا کنید]


از جی‌تی‌ای ۶ «قبل از اولین تریلرش» چی می‌دونیم؟

اولین تریلر از فیلم Madam Web منتشر شد - ویجیاتو

source

توسط