دقیقا یک سال پیش بود که IM Motors از خودروی جدیدی بنام IM LS7 رونمایی کرد؛ کراس‌اوور تمام-الکتریکی مجهز و مدرنی که در چین، قیمتی در محدوده ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار دارد و در همان اولین ساعت آغاز عرضه، بیش از سه هزار سفارش خرید برای آن به ثبت رسید.

2023 IM Motors LS7 EV SUV - این خودروی چینی، ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار قیمت دارد!

پیش از پرداختن به IM LS7، بد نیست اشاره به این داشته باشیم که IM Motors یک شرکت سرمایه‌گذاری مشترک است که توسط SAIC، گروه علی‌بابا و Zhangjiang Hi-Tech تاسیس شده. خودروی IM LS7 با توجه به طول بدنه ۵۰۴۹ میلیمتری و فاصله ۳۰۶۰ میلیمتری بین دو محور، یک کراس‌اوور بزرگ به حساب می‌آید. این خودرو به سطح بالایی از امکانات ایمنی و رفاهی مجهز شده و برای نمایش این سطح بالای امکانات نیز راهکارهای هوشمندانه‌ای اتخاذ شده، مثل قابلیت مخفی شدن نمایشگر باریک و کشیده، در دل داشبورد.

2023 IM Motors LS7 EV SUV - این خودروی چینی، ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار قیمت دارد!

در کنار این نمایشگر اصلی که هم‌عرض داشبورد است و از سه نمایشگر جانمایی شده در کنار تشکیل یافته، یک نمایشگر تبلت‌مانند نیز روی بخش اتصال دهنده کنسول میانی به داشبورد قرار دارد. نکته دیگری که در بدو ورود به کابین IM LS7 جلب نظر می‌کند، طرح نیم-غربیلک فرمان است. همچنین باید به بهره‌مندی از یک سقف شیشه‌ای پانورامیک اشاره کنیم که حس متفاوتی به کابین می‌بخشد.

2023 IM Motors LS7 EV SUV - این خودروی چینی، ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار قیمت دارد!

در ضمن، یک قابلیت جالب برای IM LS7 در نظر گرفته شده که سواری با آن را برای یکی از سرنشینان عقب، بسیار خوشایند می‌سازد. این قابلیت، با خوابان صندلی سرنشین کناری جلو به سمت جلو، بالا آمدن زیرپایی صندلی عقب و تغییر زاویه پشتی و نشیمن صندلی عقب، یک تخت‌خواب یک‌نفره راحت را در اختیار سرنشین عقب قرار می‌دهد تا در طول مسیر، احساس خستگی نکند.

2023 IM Motors LS7 EV SUV - این خودروی چینی، ۵۲ تا ۷۴ هزار دلار قیمت دارد!

مجموعه کاملی از سیستم های همیار رانندگی که از رادار ها و دوربین های متعدد، اطلاعات می‌گیرد، به همراه دیگر امکانات مرسوم خودروها در بخش ایمنی و رفاهی برای IM LS7 در نظر گرفته شده آن را به یک خودروی کامل تبدیل می‌کند.

محرک این خودرو، یک پیشرانه تمام-الکتریکی است که می‌تواند از نوع تک‌موتور محرک محور عقب باشد، یا جفت‌موتور محرک هر چهار چرخ. پیکربندی جفت‌موتور، با ۶۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۷۲۵ نیوتن‌متر گشتاور، صفر تا صد ۴.۵ ثانیه دارد و می‌تواند تا ۶۱۵ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل باتری‌ها، بپیماید. مدل تک‌موتور اگرچه قدرت کمتر و شتاب‌گیری کُند تری دارد، اما بُرد پیمایش ۶۶۰ کیلومتر را با هر بار شارژ کامل باتری‌ها ارائه می‌دهد که عدد خیره‌کننده ای است.

انتهای پیام

source

توسط