فیلم The Beekeeper اثری تازه با بازی جیسون استاتهام است که به تازگی تصویری از آن منتشر شده است.

جیسون استاتهام از جمله بازیگران توانا و بااستعداد به شمار می‌رود که در فیلم‌های اکشن و جذابی نقش‌آفرینی کرده و جدیدترین فیلم وی نیز فیلم «زنبوردار» نام دارد که به تازگی مجله امپایر تصویری از آن را منتشر کرده و در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

در این تصویر تازه منتشر شده از فیلم «زنبوردار»، ستاره فیلم‌های Expendables یعنی جیسون استاتهام جلوی قفسه‌هایی پر از شیشه عسل ایستاده است. در این فیلم، جیسون استاتهام نقش زنبورداری را بازی می‌کند که از زنبورها مراقبت می‌کند اما در ادامه به دنبال آن است تا از یک شرکت فیشینگ انتقام بگیرد، شرکتی که ارتباطات عمیقی با دولت و دیگر سازمان‌ها دارد.

جیسون استاتهام در این اثر سینمایی نقش فردی به نام آقای کلی را بازی می‌کند که مأمور سابق سازمانی مرموز و مخفی به نام زنبورداران بوده است. وظیفه آن‌ها حفاظت از کندو و همچنین دخالت کردن در امور مختلف در مواقع ضروری برای حفظ نظم جهان است.

آقای کلی پس از اینکه از کارش استعفا می‌دهد،‌ با خانم پارکر با بازی فیلیشیا راشد ارتباط برقرار می‌کند و همانند خانواده او می‌شود. همین نیز باعث می‌شود تا آقای کلی از زنبورهای خانم پارکر مراقبت کند و مزرعه وی را بازسازی کند. با این حال، یک شرکت فیشینگ از خانم پارکر کلاهبرداری می‌کند و همه دارایی‌های او را به دست می‌آورد و همین نیز سبب می‌شود تا خانم پارکر جان خودش را بگیرد. حالا آقای کلی به دنبال انتقام گرفتن است.

فیلم «زنبوردار» به کارگردانی دیوید آیر است و خود او و کرت ویمر نیز فیلمنامه فیلم را قلم زده‌اند. این اثر سینمایی در تاریخ ۱۲ ژانویه سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲) به روی پرده سینماها می‌آید.

منبع: collider

source

توسط