در کابین این دو خودرو، تغییرات مهم‌تری اتفاق افتاده است. در کلیه تریم‌ها، صفحه نشان­‌دهنده 11 اینچی و نمایشگر لمسی 17.7 اینچی نصب شده، در حالی که با انتقال اهرم تعویض دنده به ستون فرمان و تغییرات دیگری در کنسول میانی، فضایی جادار و کاربردی حاصل شده است.

علاوه بر اتصال بی‌سیم اپل کارپلی و اندروید اتو، یک نرم­‌افزار جدید برای این خودروها طراحی شده است، که با محاسبه طول و عرض تریلر، به رانندگی ایمن و آسان‌تر یاری می‌­رساند. سامانه دوربین متصل هم با تصویربرداری از محیط اطراف و انتقال تصاویر به تلفن همراه، احساس امنیت بیشتری فراهم خواهد کرد.

شورولت سابربن و تاهو 2025 به صورت استاندارد به ترمز اضطراری خودکار، حفظ حرکت بین خطوط، پایش نقطه کور، تشخیص عابرپیاده در جلو و کنار خودرو و کروزکنترل تطبیق­‌پذیر، مجهز شده‌­اند.

نسخه پیشرفته از سامانه سوپر کروز هم که قبلا فقط در دو تریم‌های کانتری و پرمیر عرضه می­‌شد، اکنون برای تریم‌های LT و RST هم قابل سفارش است.

گذشته از دوربین داخلی، سامانه پایش سرنشینان عقب هم به شورولت سابربن و تاهو 2025 اضافه شده است، که می­‌تواند ضربان قلب و تعداد تنفس سرنشینان را پایش کند.

source

توسط