اگر شما هم به دنبال نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری برای زمین خود هستید، در این بخش قصد داریم پلان ویلایی مدرن + نمای ویلایی لوکسی را خدمت شما معرفی کنیم که با هنر و تکنولوژی مهندسین خانه طرح و بهره گیری از هوش مصنوعی طراحی شده است! در ادامه به بررسی پلان ویلایی و نمای مدرن این ویلا می پردازیم. شاید این پلان مدرن بتواند ایده مناسبی برای نقشه منزل شما باشد.

بررسی پلان معماری:

نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری در زمینی با عرض ۱۵ متر طراحی شده است. عرض خود ویلا ۱۳.۸ است و با امکانات فول آپشن طراحی شده است. در طراحی این نقشه هیچ خبری از پرتی فضا نیست و پلان بر اساس حریم خصوصی و عمومی شکل گرفته است. از جمله عرصه های طراحی شده در این ویلا می توانیم به فضای بارانگیر ، لابی ورودی ، لابی خصوصی ، اتاق خواب فرزندان ، اتاق خواب مستر (سرویس ، کلوزت ، اتاق پرو (بنا به درخواست کارفرما) ) سرویس توالت ، سرویس حمام ، آشپزخانه ، آشپزخانه مخفی ، پنتری ، نشیمن و پذیرایی اشاره کرد.

نقشه خانه سه خوابه 150 متری

نمای پیشنهادی برای نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری

برای این پلان ویلایی ، نمای مدرن پیشنهاد می شود. هر چند در خصوص نمای ساختمان، می توان، با اعمال تغییرات توسط مهندس معمار ، نمای کلاسیک ، نئوکلاسیک ، سنتی ایرانی و … نیز طراحی گردد.

نقشه خانه سه خوابه 150 متری

دیدگاه شما در مورد نقشه خانه سه خوابه ۱۵۰ متری چیست ؟ ایا طراحی پلان ویلایی مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh

source

توسط chidanet.ir