شیر ظرفشویی
آشپزخانه در فضای باز به یک ویژگی مورد انتظار در خانه های لوکس تبدیل شده است.
وایکینگ، در دسترس از طریق AjMadison، طبق یک مطالعه جدید که در این ماه توسط انجمن ملی آشپزخانه و حمام منتشر شد، “آشپزخانه های لوکس در فضای باز یک دسته بندی با رشد بالا هستند.” دلایلی که باعث افزایش این افزایش می شود عبارتند از: سرگرمی بیشتر مردم در خانه به دلیل کووید، تمایل به ارتباط با طبیعت برای سلامتی، محصولات جدید هیجان انگیز صاحبان خانه، و همگامی با همسایگان ضروری است: “آشپزخانه های لوکس در فضای باز به یک “استاندارد” مورد انتظار تبدیل شده اند. طبق این مطالعه، خانه‌های لوکس جدید می‌سازند.
یکی از شرکت کنندگان اعلام کرد که شرکت او دیگر هرگز خانه ای بدون آشپزخانه در فضای باز طراحی نخواهد کرد. یکی دیگر خاطرنشان کرد که این فضاها برای ایجاد خاطرات با استفاده از عناصری هستند که نمی توانید به راحتی در داخل خانه اضافه کنید، مانند فر پیتزا و سیگاری، اما با همان سطح پرداخت، مواد، سبک، گزینه های سرگرمی و امکانات رفاهی بسیار مهم.
انتظارات کیفیت کابینت، کانتر و لوازم خانگی در آشپزخانه های جدیدتر در فضای باز بسیار پیچیده تر شده اند.
طراحی خانه KustomKimberly Kerl از Kustom Home Design در گرین ویل، کارولینای جنوبی موافق است. او در ایمیلی خاطرنشان کرد: «در منطقه جنوب شرقی من، تقاضا برای فضاهای زندگی در فضای باز همیشه زیاد است» و افزود: «اکثر صاحبان خانه‌ها انتظار دارند امروز یک فضای زندگی در فضای باز تصفیه شده داشته باشند.»
او به اشتراک گذاشت که مشتریان به دنبال سطحی از کیفیت در فضاهای بیرونی خود هستند که به طور سنتی در داخل یافت می شود. همانطور که آشپزخانه‌های داخلی به فضاهای مجلل‌تر با سطوح طراحی بالا تبدیل شده‌اند، آشپزخانه‌های فضای باز نیز تکامل یافته‌اند.
فناوری فضای باز فضای ناهار خوری و نشیمن در فضای باز اغلب با صدای با کیفیت بالا از بلندگوهای مخفی بهبود می یابد.
فناوری SAV Premiere / Carney Logan Burke Architects / Paul Warchol Photography همراه با سبک در سطح داخلی و استانداردهای سرگرم کننده، انتظار – و نیاز – فناوری پیشرفته وجود دارد. ایان برایانت، مدیر عملیات جکسون، شرکت ادغام فناوری Premiere SAV مستقر در وایومینگ، در ایمیلی اظهار داشت که مشتریان آشپزخانه در فضای باز اکنون انتظار نور عالی، سایه خودکار، لوازم هوشمند در فضای باز و البته اجزای فناوری لازم برای کارکرد همه اینها را دارند. . بر این اساس برنامه ریزی کنید – و او توصیه کرد.
بیشتر از FROMFORBES ADVISORبهترین شرکت‌های بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor بهترین برنامه‌های بیمه مسافرتی کووید-19ByAmy DaniseEditor آشپزی در فضای باز در حالی که کباب‌پزها هنوز برجستگی دارند، اجاق‌های پیتزا در فضای باز، اجاق‌های جانبی با کباب‌پز، و کشوهای گرم‌کننده یا برنامه‌های آشپزی محبوب هستند.
Lynx، در دسترس از طریق AjMadison، برایانت نوشت: «تکنولوژی لوازم خانگی در این فضا به رشد خود ادامه می‌دهد، اما چیزی بیش از BBQ نیست. او اضافه کرد که اکنون گریل ها به شبکه شما متصل می شوند، هنگامی که همه چیز خیلی داغ است یا به اندازه کافی گرم نیست، زمانی که غذای شما نزدیک است، یا فقط برای اینکه به استاد گریل فرصتی برای کناره گیری بدهد، اعلان های فشاری را در دستگاه تلفن همراه شما ارائه می دهند.
این متخصص فناوری همچنین خاطرنشان کرد که مراکز کباب پز بسیار بهتر از گذشته روشن هستند و کار استاد گریل را آسان تر می کند. او پیشنهاد کرد: «زیر چراغ‌های کابینت، نورپردازی، نورپردازی پایین، نورپردازی تاکیدی همگی کلید ایجاد فضایی جذاب و کاربردی هستند.
پوشاندن این فضاها به میزبان (و مهمانان) نیز کمک می کند. این تکنسین پیشنهاد کرد: آلاچیق ها و سایه های خودکار می توانند تجربه بسیار آرامش بخشی و راحتی را در آشپزخانه در فضای باز ایجاد کنند. این سایه‌ها باعث می‌شود که در صورت تابش نور خورشید، ببینید چه می‌کنید، چیزها را در گرمای تابستان خنک می‌کنند، و می‌توانند در یک مسیر نصب شوند تا هیچ حشره‌ای وارد فضای آشپزخانه بیرونی شما نشود.»
باگ کنار، «چیزی دلچسب در آشپزی در بیرون وجود دارد. جسیکا پترینو بال، مدیر تحریریه در خرده‌فروشی لوازم و وسایل آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، نه تنها محیط آشپزی در فضای باز فرد هوای تازه و به طور کلی حالات خوب را فراهم می‌کند، بلکه هنگام تهیه غذا در طبیعت – به خصوص با محصولات تازه و گیاهان آماده، توجه ذاتی نیز وجود دارد. آج مدیسون. (او همچنین در پاسخ ایمیلی خود خاطرنشان کرد که گزینه‌های بسیاری زیر سطح لوکس برای کسانی که دارایی یا بودجه‌ای به سبک استراحتگاه ندارند وجود دارد.
بال مشاهده کرد، در حالی که 90 درصد فضاهای پخت و پز در فضای باز حول یک کباب پز – اغلب یک مدل گازی متمرکز است – انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد، و بسیاری از وسایل و لوازم آشپزی جدیدتر را باید در نظر گرفت. او پیشنهاد کرد: «گریل‌های گازی یک انتخاب برتر هستند زیرا غذا را به سرعت طبخ می‌کنند و نگهداری نسبتاً آسانی دارند. به دنبال مدل‌هایی با ظرفیت کافی (اندازه‌گیری شده برحسب اینچ مربع) و همچنین ویژگی‌های همه‌کاره مانند ایستگاه‌های sear، پخت و پز زغالی، جوجه‌گردان، و جعبه‌های سیگار برای طعم بیشتر باشید.»
مدیر اجرایی AjMadison نوشت: “گریل های سوخت جایگزین در چند سال گذشته راه طولانی را طی کرده اند” و اغلب به عنوان افزودنی برای خرید گریل گازی مشخص می شوند. “این لوازم همه چیز در مورد طعم و مزه و گسترش منوی یک فرد است. در حالی که گریل های سیگاری و پلت برای پروتئین های آهسته پز بهترین هستند، گریل های سرامیکی به سبک کامادو یک اثر پخت همرفت طبیعی را ارائه می دهند. برخی از آنها قابلیت های هوشمندی را برای آموزش به کاربران ارائه می دهند که چگونه بر آنها مسلط شوند.
بال افزود: مشعل های جانبی به شکل مشعل های برقی و توری بازگشته اند. او 70000 BTU را برای جوشاندن یک دیگ بزرگ آب توصیه کرد. “برای گسترش منوی غذا، ما شاهد تقاضای بیشتری برای توری های فضای باز هستیم.” مدل هایی با مناطق پخت جداگانه برای انعطاف پذیری بیشتر وجود دارد. این کارشناس لوازم خانگی خاطرنشان کرد: «این سطح می‌تواند غذای زیادی به خود بگیرد و فضای اضافی روی گریل آزاد کند. اجاق‌های پیتزا برای آشپزخانه‌های بیرون از خانه نیز مورد توجه قرار گرفته‌اند. نسخه های گازی، هیزمی و مادون قرمز برای بررسی وجود دارد. همچنین کشوهای گرم کننده برای گرم نگه داشتن غذا در بین دوره ها، بازی ها یا دورهای استخر وجود دارد.
یکی از وسایلی که قطعاً نباید از آن غافل شوید یک واحد تهویه در صورت نیاز است. با روند رو به رشد آشپزخانه‌های فضای باز سرپوشیده، مهم است که بوهای ناخواسته و باقی مانده‌های آشپزی را از فضای نشیمن خارج کنید. اگر به هود نیاز دارید، ایده خوبی است که دریچه را بزرگتر کنید تا فضای جذب را به حداکثر برسانید و تا حد ممکن قدرت بیشتری دریافت کنید. در حالی که فضاهای سرپوشیده در تصاویر زیبا به نظر می رسند، توجه داشته باشید که کباب کردن به طور طبیعی باعث ایجاد دود، چربی و بوی آشپزی می شود.» بال هشدار داد.
سرگرمی در فضای باز یک آشپزخانه فضای باز مجهز و سرپوشیده ممکن است یک هود تهویه به همراه انبار و سینک داشته باشد.
طراحی خانه Kustom وقتی صحبت از سرگرمی در فضای باز می شود، “کلید این است که سفرهای داخل و خارج از خانه را محدود کنید.” مدیر اجرایی AjMadison توصیه کرد. “هر آشپزخانه در فضای باز به چهار منطقه نیاز دارد: پخت و پز، خنک کننده (یا ذخیره سازی خنک تر)، ذخیره سازی و تمیز کردن.” آن مرکز خنک‌کننده ممکن است بخشی از یک دستگاه نوار چند منظوره در فضای باز باشد. این دستگاه چند منظوره که به عنوان ایستگاه کوکتل نیز شناخته می‌شود، سینک ظرفشویی، شیر آب، سطل یخ، فضایی برای تزئینات و موارد دیگر را ترکیب می‌کند، به این معنی که تمام وسایل ضروری نوار مرطوب به راحتی در یک مکان قابل دسترسی هستند. این منطقه خنک کننده همچنین می تواند شامل کشوهای یخچال و فریزر، یخ ساز، مرکز نوشیدنی و یخچال شراب درجه بندی شده در فضای باز باشد.
ذخیره سازی در سال های اخیر بسیار پیچیده تر شده است، با پرداخت های دقیق و سازمان دهنده های داخلی. همانطور که آشپزخانه های فضای باز رشد کرده و مجلل شده اند، انتظارات از زندگی در فضای باز نیز به طور کلی افزایش یافته است. کرل خاطرنشان کرد: “فضاهای بیرونی در حال تبدیل شدن به مناطق سرگرم کننده کلیدی هستند.” او گفت که آنها همچنین بزرگ‌تر و چند نسلی شده‌اند و مشتریانی که به دنبال «میله‌های بیرون برای فضای مهمانی و اجاق‌های پیتزا برای مهمانی‌های پیتزا، مکان‌های استراحت راحت اغلب در اطراف یک عنصر آب یا شعله هستند» می‌گردند.
برایانت نوشت: آشپزی در فضای باز و مناطق استراحت احتمالاً با سیستم های بلندگو تقویت می شوند. اینها اغلب به بسته های سرگرمی خانگی دارای رتبه بندی در فضای باز با عناصر صوتی و تصویری گره خورده اند.
امنیت در فضای باز مناطق زندگی در فضای باز تقویت شده اغلب دارای امنیت شبکه ای خانگی هستند تا از سرگردانی حیوانات یا غریبه ها در فضای شما جلوگیری شود.
Premiere SAV / Carney Logan Burke Architects / Paul Warchol Photography همه این فضاهای آشپزخانه در فضای باز بهبود یافته نیاز به محافظت بیشتر دارند. برایانت خاطرنشان کرد: «امنیت در اطراف خانه این روزها هنوز در رأس ذهن همه قرار دارد، و با هوش مصنوعی، دوربین‌های یادگیری ماشین و ضبط‌کننده‌های ویدیوی شبکه (NVR) توانایی انجام کارهایی را دارند که قبلاً هرگز انجام نداده‌اند. او توضیح داد که حس حرکت بسیار دقیق‌تر شده است و تشخیص می‌دهد که آیا گربه، راکون یا غریبه‌ای در اطراف آشپزخانه شما در حال پرسه زدن است یا خیر.
***
یادداشت‌های نویسنده هفته آینده دنباله‌ای خواهد داشت که به فضاهای زندگی در فضای باز مرتبط و امکانات رفاهی مرتبط با آشپزخانه‌های بیرونی می‌پردازد.
بال، برایانت و کرل، مشارکت‌کنندگان، اطلاعات بیشتری درباره ویژگی‌های آب در یک مکالمه یک ساعته کلاب‌هاوس فردا بعدازظهر (17 مه 2023) در ساعت 4 بعد از ظهر شرقی/1 بعد از ظهر اقیانوس آرام به اشتراک خواهند گذاشت. می‌توانید تاریخ را ذخیره کنید و به این بحث WELLNESS WEDNESDAYS در اینجا بپیوندید. اگر نمی توانید در آن شرکت کنید، می توانید ضبط را از طریق Clubhouse Replays در اینجا یا وبلاگ طراحی Gold Notes در اینجا چهارشنبه آینده مشاهده کنید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chidanet