به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خراسان شمالی)، علی ربانی معاون فنی و راه های روستایی  اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سه ماه گذشته ۳۶ هزار و ۲۷۰ نفر با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان تماس گرفتند که حاکی از افزایش ۴۴ درصدی است.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۶۱ نفر نیز در این بازه زمانی با اپراتور استانی سامانه ۱۴۱ تماس گرفتند، همچنین طی این مدت میانگین تماس ها ۳۵ مورد بوده است.

این مسئول اظهار کرد: وضعیت جوی، شکایت یا پیگیری شکایات حمل و نقل باری و مشکلات مشاهده شده جاده ای بیشترین موضوعاتی است که از سوی تماس کاربران جاده ای با این سامانه مطرح شد.  

ربانی ادامه داد: کارشناسان سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به شکل شبانه‌روزی پاسخگوی مسافران و کاربران جاده ای است.

source

توسط chidanet.ir