در طراحی پلان دو خوابه لازم است پلان متناسب با نیاز کارفرما و ضوابط معماری طراحی شود. در این بخش به نقشه ساختمان ۹×۱۵ شمالی می پردازیم که بدون پرتی فضا و منطبق بر نیازهای کارفرما طراحی شده است. این پلان مجموعا شامل پلان طبقه همکف ، طبقه اول و طبقه دوم می باشد که طبقه دوم صرفا یک خواب مستر طراحی شده و مابقی فضا روف گاردن است.

پلان طبقه اول (پلان دو خوابه)

نقشه ساختمان ۹×۱۵ شمالی در طبقه اول شامل فضاهایی از جمله ، نشیمن و پذیرایی با قابلیت فرش خور بودن ۴ عدد فرش ۹ متری ، آشپزخانه ، مطبخ ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب کودک ، لاندری ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لابی ورودی و لابی خصوصی می باشد.

پلان دو خوابه

پلان طبقه همکف (پلان یک خوابه)

در طبقه همکف طبق درخواست کارفرما ، دو پارک بدون مراحمت برای خودروها بود که در پلان طراحی شد. فضای عبور سواره و پیاده از یکدیگر تفکیک شد ، همچنین یک انباری بزرگ به همراه باکس پله برای دسترسی به طبقه اول و واحد یک خوابه در نظر گرفته شد. در ادامه تصاویر واحد یک خوابه قابل مشاهده و بررسی است.

نقشه ساختمان 9x15 شمالی

دیدگاه شما در خصوص نقشه ساختمان ۹×۱۵ شمالی چیست ؟ ایا طراحی پلان دو خوابه مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را با سایر کاربران خانه طرح به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh

source

توسط chidanet.ir