در هجدهمین نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5″، موضوع “لزوم بهره‌وری از مطالعات بازار و امکان‌سنجی اقتصادی در پروژه‌های عمرانی” به دقت بررسی خواهد شد.

محمد رضا علوی، کارشناس مهندسی عمران از دانشگاه تهران و MBA از دانشگاه صنعتی شریف، با تجربه‌های برجسته‌ای چون قائم مقام سابق هلدینگ لوتوس مهر ایرانیان، مدیرعامل شرکت خانه لوتوس، مدیرعامل اسبق و رئیس هیئت مدیره شرکت آشیانه سپهر خرد، و مدیرعامل اسبق شرکت بین‌المللی مشاوره مدیریتی، به تحلیل این موضوع خواهد پرداخت.

این ورکشاپ در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در سالنA برج میلاد، برگزار خواهد شد.

نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5” به عنوان نخستین برنامه ملی در عرصه صنعت ساختمان در سال ۱۴۰۳، از ۱۶ تا ۱۸ مرداد در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، برگزاری بیش از ۴۰ ورکشاپ است که فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری از تجربیات متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه و ارتقاء مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در ورکشاپ‌ها و جلسات B2B و اجلاس هجدهم، به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.samair.ir/builder مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد برنامه‌های نمایشگاه و جلسات، با دبیرخانه نمایشگاه یا از طریق وب‌سایت رسمی تماس حاصل فرمایید.

source

توسط chidanet.ir