ورکشاپ های تخصصی از خشت تا آجر به همت رسانه ساختمان صما و شرکت آجرنماچین در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان با استقبال بازدیدکنندگان همراه شده است.

به گزارش صما؛ بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است.
امسال نیز همچون ۲ دوره گذشته ورکشاپ های تخصصی کمپین نما با عنوان « از خشت تا آجر» در حال برگزاری است.
در سومین دوره از برگزاری این رویداد که در قالب ۱۷ ورکشاپ تخصصی و با اجرای معماران پروژه های مطرح برگزار می شود، نقش آجر در ساخت نما مورد بررسی قرار می گیرد.
این ورکشاپ ها که به همت رسانه تخصصی ساختمان صما و شرکت آجرنماچین در محل سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می شود در ۲ روز برگزاری با استقبال بی نظیر بازدیدکنندگان و علاقمندان به هنر معماری مواجه شده است.
در روز نخست برگزاری ورکشاپ هایی با عنوان آجر؛ سیمرغ یا اسب، تروای معماری معاصر
با سخنرانی احسان مالکی و یکتا آفرین؛ مهندسین مشاور آتی زیست،آجر؛ ارتباط درون و بیرون با سخنرانی محمدرضا مرعشی؛ آتلیه معماری نوآر، چالش های اجرای نمای خشک در پروژه آندو با سخنرانی محمد اسدی؛ گروه نکسا و جزئیات پروژه؛ چه میزان و چگونه؟( با نگاهی به پروژه خانه در خانه و پاییز۶)
با سخنرانی حامد حسینی، استودیو معماری حامد حسینی برگزار و مورد استقبال و استفاده معماران، دانشجویان و علاقمندان قرار گرفت.

در دومین روز نیز ورکشاپ های آجر؛مسافری از تاریخ با سخنران: شهاب میرزائیان؛ مهندسین مشاور منظر بوم نقش،جاذبه بی زمان آجر در معماری(با اشاره به نمونه های موردی و پروژه پاکت) با سخنرانی زهرا آرمند و مصطفی امیدبخش؛ آتلیه معماران رویداد، معماری در دیالوگ( پروژه های مسکونی افرا، میم انگور و پروژه اقامتی رئوف) با سخنرانی علیرضا مدرسی، علی سویزی و محمد ریحانی
و ارتباط مکانمندی و حضور آجر در فضای معماری، همراه با تحلیل پروژه با سخنرانی آرتور امید آذری؛ دفتر معماری آرتور و همکاران برگزار شد.
این نمایشگاه تا یکشنبه، ۱۱ شهریورماه ادامه دارد و در ۲ روز باقیمانده نیز میزبان بازدیدکنندگان و علاقمندان در نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران، سالن ۳۸، سالن همایش‌های شرکت نماچین برگزار می شود.

با توجه به ظرفیت محدود ورکشاپ‌ها، ثبت‌نام و رزرو الزامی است.

علاقمندان به شرکت در این ورکشاپ ها برای ثبت‌نام به لینک زیر مراجعه کنید:

www.samair.ir/ajor

 

source

توسط chidanet.ir