نقشه خانه ویلایی ۴۰۰ متری در یک زمین قناس می تواند تبدیل به پلان دوبلکس مدرن شود! نکته مهم در طراحی این قبیل از زمین ها ، استفاده حداکثری از فضای پرتی ، در نظر گرفتن احتیاجات و نیازهای کارفرما ، رعایت حریم خصوصی و عمومی ، در نظر گرفتن شرایط نور ، تهویه و منظر و سایر پارامتر هاست. در ادامه تصاویر پلان طبقه اول و دوم دوبلکس را به اشتراک می گذاریم.

پلان دوبلکس مدرن طبقه همکف

نقشه خانه ویلایی ۴۰۰ متری در زمینی با وسعت بیش از ۲۰۰۰ متر مربع طراحی شده است. این پلان دوبلکس مدرن در طبقه همکف شامل عرصه بندی هایی از جمله تراس ، بارانگیر ، لابی ورودی ، نشیمن و آشپزخانه ، اتاق خواب میهمان ، آشپزخانه ، مطبخ ، بالابر و راه پله دوبلکس ، سرویس توالت و حیاط خلوت می شود. لازم به ذکر است پلان معماری بر اساس احتیاجات و نیازهای هر کارفرما و در نظر گرفتن تمامی پارامتر ها ، طراحی می شود.

پلان دوبلکس مدرن

پلان دوبلکس مدرن طبقه اول

طبقه اول به صورت دو خواب و هم به صورت سه خواب طراحی شده که ما پلان سه خوابه را در این بخش منتشر کردیم. در طراحی طبقه اول نیز به بهترین شکل ممکن از قناسی های زمین بهره گرفته شده و در خصوص بحث حریم خصوصی و عمومی موارد مد نظر رعایت شده است. از جمله فضاهای طراحی شده در طبقه اول می توان به فضای نشیمن ، اتاق خواب مستر ، اتاق خواب والدین ، سرویس حمام ، سرویس توالت ، مینی بار ، لاندری و تراس اشاره نماییم.

نقشه دوبلکس 400 متری

نظر شما در مورد نقشه خانه ویلایی ۴۰۰ متری چیست ؟ ایا طراحی این پلان دوبلکس مدرن مورد توجه شما قرآر گرفت؟ دیدگاه خود را خصوص تفکیک عرصه های معماری با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh

source

توسط chidanet.ir