پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

میلان فردا در سن سیرو و از روز اول لیگ قهرمانان میزبان لیورپول است. جدال بین دو تیمی که در مجموع 13 عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ دارند. میلان بعد از زدن 4 گل به ونتزیا در سری آ از روحیه بالایی برخوردار است و مشتاق شروعی خوب در لیگ قهرمانان برابر لیورپولی که این هفته در خانه به ناتینگهام باخت.

فونسکا در نشست خبری خود گفت: «فردا حمایت هواداران برای ما مهم است. همانطور که در بازی برابر ونتزیا تاثیر این حمایت مشهود بود. فردا هم همینطور است و ما باید عشق طرفداران خود را احساس کنیم. فکر می‌کنم پیروزی‌ها همیشه اعتماد به نفس تیم را بیشتر می‌کند. بازی با لیورپول البته بازی متفاوتی خواهد بود ولی برتری برابر ونتزیا هم مهم بود. تیم در حال یادگیری و رشد است و هفته به هفته بهتر خواهد شد.»

2081976

فونسکا در مورد لیورپول گفت: «لیورپول تیم بزرگی است، یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا. آنها بازی متفاوت و برتری بازی می‌کنند و ما باید در دفاع کامل باشیم. برابر این نوع تیم‌ها می‌دانیم که نمی‌توانیم اشتباه کنیم زیرا آنها با اولین اشتباه به شما ضربه خواهند زد. باید ابتدا دفاع کنیم و بعد خوب حمله کنیم. بازی فردا یک فرصت خوب برای ماست تا نشان دهیم در حال پیشرفت هستیم. ما باید ثابت کنیم چه توانایی‌های داریم.»

فونسکا در مورد ترکیب میلان گفت: «فردا می‌توانم همان ترکیب بازی با ونتزیا را در زمین قرار دهم و شاید هم تغییراتی داشته باشیم. این هفته سه بازی داریم و نباید فراموش کرد که یکشنبه دربی با اینتر را باید برگزار کنیم. من باید همه چیز را در نظر بگیرم.»

تاکتیک میلان: «باید به گونه‌ای بازی کنیم که توپ کمتری از دست بدهیم. باید خوب دفاع کرد. در ذهنم میلان را تیمی می‌بینم که در آینده می‌تواند مالک توپ و میدان باشد. الان هم خوبیم ولی بهتر خواهیم شد. برای من مهم است خوب دفاع کنیم و توپ کمتری از دست بدهیم.»

لیورپول، شانس اول پیروزی: «شاید روی کاغذ اینطور باشد ولی مهم نمایش درون زمین است. من به تیم خودم اطمینان دارم. ما می‌خواهیم و باید سه امتیاز را بگیریم و لیورپول را ببریم.»

source

توسط chidanet.ir