تولید محتوا

به نظر می رسد مناسب است که هیلاری رادهام کلینتون، وزیر امور خارجه سابق، تور را برای کتاب جدید خود – «چیزی از دست رفته، چیزی به دست آمده: تأملاتی در مورد زندگی، عشق و آزادی» – در تالار قانون اساسی DAR راه اندازی کند. هنگامی که ساختمان تاریخی دختران انقلاب آمریکا در فاصله کمی از کاخ سفید ساخته شد، بانوی اول وقت، گریس آنا کولیج، سنگ بنای آن را «در 30 اکتبر 1928 با استفاده از ماله ای که جورج واشنگتن (رئیس جمهور) برای گذاشتن سنگ بنای کاپیتول استفاده کرد، گذاشت. در سال 1793. به خود می بالد که از زمان کالوین کولیج در رویدادها میزبان هر رئیس جمهور بوده است. وقتی خواهرش ساخت تالار یادبود کانتیننتال را در سال 1905 به پایان رساند، این بنا به عنوان “گران ترین و چشمگیرترین بنای تاریخی در نوع خود ساخته شده توسط زنان در این کشور یا هر کشور دیگری” توصیف شد.
لیسا مسکاتین، یکی از مالکان کتابفروشی‌های سیاست و نثر در دی سی و سخنران ارشد سابق و مشاور ارشد وزیر کلینتون، معرفی پرشور کتاب، وزیر کلینتون و مصاحبه‌کننده‌اش، روزنامه‌نگار کهنه‌کار کیتی کوریک را در سالنی مملو از صندلی‌ها ارائه کرد. 3702):
جلد کتاب هیلاری کلینتون، “چیزی از دست رفته، چیزی به دست آمده” اثر سیمون و شوستر
اسکرین شات سایمون و شوستر «مثل اینکه دوستت شما را به یک مهمانی شام در خانه‌شان دعوت می‌کند، و شما می‌روید و کنار کسی می‌نشینید که به نوعی می‌شناسید، اما نه چندان خوب، و کنار او می‌نشینید. و شما فقط آن را انجام می دهید، و در نهایت ساعت ها در مورد همه چیز زیر آفتاب صحبت می کنید، از رویدادهای جاری گرفته تا سفر اخیر با قایق رانی در گرجستان. از آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گرفته تا ترس‌هایتان در مورد وضعیت دموکراسی و ظهور عوام فریب‌ها، به‌ویژه، از چیزهایی که در زندگی‌تان درباره عشق یاد گرفته‌اید، تا اینکه چگونه پس از یک شکست دردناک، غبار از خود را پاک کردید و خود را بالا کشیدید. بنابراین، اگر رویای شما شکستن نان سر میز شام با هیلاری کلینتون است، این کتاب برای شما مناسب است. و در آن لحظات شادی و تراژدی، شور و تلخی، دلتنگی است.»
در اینجا چند نکته برجسته از سخنان وزیر کلینتون در مصاحبه [1] وجود دارد که اغلب با تشویق قطع می شد:
اطلاعات بیشتر برای شما آگاتا همه جانبه» بررسی اولین سری 2 قسمتی: من با احتیاط خوشبین هستم شانس، مسابقات و اجراهای سری 2024WNBA برای تماشا و شرط بندی کاهش نیم درصدی نرخ امتیاز فدرال رزرو می تواند به معنای نگرانی مخاطبان در DAR Clair Constitution Hall باشد. کتاب 9-16-2024
جوآن مایکلسون درباره دو سوء قصد به ترور رئیس جمهور سابق ترامپ:
کلینتون: «خب، وحشتناک بود. منظورم این است که این اتفاق بسیار وحشتناکی است که دو بار در کشور ما در مدت زمان نسبتاً کوتاهی رخ می دهد. و دیدن تهدید و استفاده از خشونت در یک کمپین سیاسی، ترسناک است.» پس از آن کوریک توییت ترامپ را خواند، کلینتون از آن انتقاد کرد و افزود: «اگر واقعاً یک رهبر بود، باید هر کاری که می‌تواند برای آرام کردن آب‌ها انجام می‌داد، نه اینکه به پرتاب کردن گوشت قرمز ادامه دهد تا مردم را جذب کند. عصبانی شد.»
او از حضار پرسید: «بیایید همه فقط به خود قول بدهیم که می‌توانیم در مورد اینکه چه کسی می‌خواهیم رئیس‌جمهور بعدی ما شویم، درباره سیاست‌هایی که فکر می‌کنیم به کشور ما و جهان کمک می‌کند، اختلافات سیاسی مهمی داشته باشیم و این نوع لفاظی‌ها را محکوم کنیم. ”
درباره پرزیدنت بایدن و تصمیم او برای کناره گیری از کمپین و حمایت از معاون رئیس جمهور کامالا هریس:
کامالا هریس، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، در کنار جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، در یک مراسم … [+] در جشن تصویب قانون کاهش تورم در کاخ سفید در 13 سپتامبر 2022 (عکس از آنا مانی میکر/ گتی ایماژ)
گتی ایماژ «من هیچ اطلاعات داخلی ندارم، اما فکر می کنم، شماره یک، او (بایدن) به عنوان رئیس جمهور واقعاً کار خوبی انجام داد. او کارهای زیادی انجام داد، و من فکر می‌کنم او رهبری مسئولانه را الگوبرداری کرد، می‌دانید که نشان داد می‌خواهد رئیس‌جمهور همه آمریکایی‌ها باشد. او می خواست با جمهوری خواهان در کنگره کار کند. بسیاری از قوانین اصلی او، بسیاری از مزایا، مانند لایحه زیرساخت یا قانون کاهش تورم، می دانید، آنها به همه آمریکایی ها می روند و آنها به جاهایی می روند که به دموکرات ها رای نمی دهند. ، به جو بایدن رای نداد.
او (بایدن) واقعاً تعهدی قوی برای تلاش برای ارتباط با مردم و ایجاد رویکردی آرام‌تر برای گرد هم آوردن مردم برای حل مشکلات داشت.» کلینتون درباره عملکرد خود در مناظره ژوئن گفت: «جو بایدن تصمیمی میهن پرستانه گرفت (برای کناره گیری از رقابت)، و این ستودنی بود، «و من فکر می کردم که حمایت او از کامالا کار درستی بود».
درباره کامالا هریس به عنوان نامزد دموکرات ریاست جمهوری 2924:
کامالا هریس، نامزد دموکرات ریاست جمهوری ایالات متحده، معاون رئیس جمهور ایالات متحده، در طول روز پایانی … [+] روز کنوانسیون ملی دموکرات ها در مرکز متحد در 22 اوت 2024 در شیکاگو، ایلینوی، روی صحنه سخنرانی می کند. (عکس از جاستین سالیوان/گتی ایماژ)
Getty Images «من در پایان (نسخه صوتی کتاب جدید او) می‌گویم، می‌دانید، مطمئن نبودم وقتی زنی دیگر به شکستن سخت‌ترین سقف شیشه‌ای نزدیک می‌شود چه احساسی خواهم داشت. و من به وجد آمدم. و او یک کمپین تقریباً عالی اجرا کرده است.” «من فکر می‌کردم سخنرانی او در کنگره عالی بود. این یک معرفی باورنکردنی از خودش به کشور بود. من همچنین با او در مورد مناظره صحبت کردم که به نظرم فوق العاده بود. برای من، دیدن کسی که به معنای واقعی کلمه به اعماق استخر پرتاب می‌شود، بسیار هیجان‌انگیز است، مثلاً، اوه، اکنون شما برای ریاست جمهوری نامزد می‌شوید، و دیدن او فقط خودش را بلند می‌کند و برای انجام آن آماده می‌شود. و من عاشق نامزد معاون ریاست جمهوری او، تیم والز هستم.»
کلینتون متعهد شد: «آنقدر در خطر است که من شخصاً تمام تلاشم را می‌کنم تا مطمئن شوم که این انتخابات درست از آب در می‌آید».
در مورد طرفدار آهنگ جونی میچل “Both Sides Now”، جایی که عنوان کتاب از آن آمده است:
جونی میچل در طول شصت و ششمین مراسم جوایز گرمی در Crypto.com Arena در 04 فوریه، … [+] 2024 در لس آنجلس، کالیفرنیا روی صحنه اجرا می کند. (عکس از کوین وینتر/گتی ایماژ برای The Recording Academy)
Getty Images برای The Recording Academy «این مانند موسیقی متن زندگی من است. یعنی واقعا و زمانی که برای اولین بار آن آهنگ را در اوایل دهه بیستم شنیدم، می دانید، “من اکنون از هر دو طرف به زندگی نگاه کرده ام، از برد یا باخت، و هنوز، به نوعی، نمی دانم زندگی یعنی چه، اساساً، وقتی در بیست سالگی هستید، همانطور که در کتاب می نویسم، بله، منظورم این است که به چه معناست؟ زندگی یعنی چه؟ زندگی برای من چه چیزی را رقم می زند؟ و سپس، البته، همان چیزی را دوست داشته باشید. و من از آن آهنگ و اشعار آن به معنای واقعی کلمه در طول زندگی ام استفاده کرده ام. زیرا در مراحل مختلف زندگی خود، می دانید که چیزی از دست داده اید، چیزی به دست آورده اید که از آهنگ سرچشمه می گیرد. شما زندگی را از هر دو طرف می بینید. شما اغلب عشق را از هر دو طرف می بینید.»
کلینتون انگیزه خود را برای این کتاب اینگونه توصیف کرد: «من خیلی به این فکر می کنم که الان در کجای زندگی ام هستم. و، من می خواهم در مورد آن تأمل کنم. بنابراین، این یک فرصت واقعی برای من بود که کمی وقت بگذارم و به زندگی نگاه کنم، به عشق بنگرم، در مورد خانواده، دوستانم، فعالیت های سیاسی و عمومی ام صحبت کنم، به گونه ای که به نوعی ارزیابی از حق با من بود. اکنون و آنچه مهم بود این کاملاً به معنای رها کردن چیزهایی است که در یک مقطع بسیار مهم بودند، اما اکنون متوجه می‌شوید که اصلاً مهم نیستند.»

[1] نویسنده برای اطمینان از صحت صدا را روی تلفن هوشمند خود ضبط کرده است، بنابراین، همه نقل قول ها از رونوشت صوتی هستند (با “ums” و غیره پاک شده برای خوانایی).
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Joan MichelsonFollowingJoan Michelson یک مشاور ESG، میزبان پادکست تحسین‌شده Electric Ladies، سخنران عمومی پویا و مشاور شغلی است. انرژی، اقلیم و پایداری، ESG (محیط زیست-اجتماعی-حکومت). @joanmichelson یا electricladiespodcast.com “>

توسط chidanet