به جرات می‌‎توانیم بگوییم که میز آرایش از جمله اقلام بسیار مهم برای اتاق خواب هرکسی به خصوص خانم‎‌ها می‌‎باشد. به غیر تخت خواب، آینه قدی، سرویس خواب، کمد و … میز آرایش کاربرد بسیاری دارد. میز ارایش علاوه‌بر کاربردهای فراوانی که دارد، زیبایی بسیار زیادی را به دکوراسیون اتاق شما می‌‎بخشند.

میزآرایش

سرویس خواب بالسا

توجه به امکانات و ویژگی های میز آرایش

همانند خرید اتومبیل، موبایل یا حتی خانه، باید به ویژگی های هر آیتم از سرویس خواب یا مبلمان و … هم توجه داشته باشیم. با توجه به کاربری میز آرایش، بیشت مدل های میز آرایش موجود در بازار شامل آینه و نیمکت هم هستند، البته در بیشتر موارد هر یک از این بخش ها بصورت جداگانه قیمت گذاری می شوند و به فروش می رسند. تعداد کشوها، عمق کشوها، ابعاد آیینه، متریال استفاده شده در ساخت آن ها، رنگ و سبک همگی موارد بسیار مهمی هستند که در خرید میز آرایش باید به آنها توجه کنیم.

ابعاد میز آرایش

بهتر است میز آرایش حداقل 70 سانتیمتر طول و برای دراور و میز آرایش هم بهتر است طول 90 سانتیمتر را انتخاب کنیم چرا که جای بیشتری برای وسایل تامین می شوند. عمق 50 سانتیمتر هم می تواند فضای خوبی هم برای میز آرایش و هم برای دراور تامین کند.

جانمایی میز آرایش

مطمئناً مثل هر وسیله دیگر در اتاق خواب، میز آرایش نیز یک جای مناسب دارد ولی نکته مهم این است که باید در جانمایی میز آرایش به کاربری آن نیز توجه کنیم که در ادامه در این مورد بیشتر صحبت می کنیم. با ما همراه باشید تا انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

میزآرایش

بگذارید که با یک سوال شروع کنم؛ آیا دوست دارید که میز آرایشی که انتخاب می‎‌کنید با بقیه‎‌ی اسباب و اثاثیه‎‌ی اتاق ست باشد؟ و یا ترجیح می‌‎دهید سبکی متفاوت از دیگر وسایل خریداری کنید؟ در ادامه چند سبک رایج در طراحی میزهای آرایش را ذکر کرده‌‎ایم که در انتخاب بسیار زیاد به شما کمک می‌‎کند.

میز آرایش گوشه

اگر فضای اتاق شما کوچک است و یا به اصطلاح محدودیت مکانی دارید، میزهای آرایشی گوشه یک انتخاب مناسب برای شما هستند. با استفاده از این میزها شما می‌‎توانید بیشتری استفاده را از فضای اتاق خود ببرید.

میزآرایش

میز آرایش کوچک

به قدری تنوع در ابعاد و سبک‎های میز آرایش زیاد شده است که هرچقدر هم اتاق شما کوچک باشد، می‎توانید به راحتی میز آرایش کوچکی در ابعاد مناسب اتاق خود پیدا کنید. حتی از میزهای آرایش کوچک می‎توانید برای اتاق کودکان و فرزندان خود نیز تهیه کنید.

میز آرایش بزرگ

اگر به دنبال میز آرایشی لوکس، بزرگ و زیبا هستید، به شما پیشنهاد می‌‎کنم که حتما سری به بخش میزهای آرایش بالسا بزنید. ست کردن تخت خواب، میز آرایش و آینه کلاسیک و نئو کلاسیک برای اتاق خواب‎‌های بزرگ بسیار مناسب است. بهتر است که میز آرایش‌‎های بزرگی را انتخاب کنید که در دو طرف خود دارای کشو هستند و به شما فضای ذخیره سازی بیشتری می‎‌دهند.

میزآرایش

 

اهمیت خرید میز آرایش برای سنین مختلف!

در این مطالب سعی داشتیم تا راهنمای جامع خرید میز آرایش را برای شما همراهان عزیز بازگو کنیم. شما می‌‎توانید با بررسی نکات ذکر شده در این راهنما به سادگی میز آرایش متناسب با نیازهایتان، سلیقه و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید. فراموش نکنید برای دختران نوجوان و جوان عزیز وجود یک دراور یا میز ارایش در کنار سرویس خواب نوجوان بسیار مهم است، تا آنها بتوانند به سادگی و در آرامش کامل به وسایل شخصی و آرایش خود دسترسی داشته باشند، بدون اینکه نیاز باشد از اتاق خود خارج شوند.

source

توسط chidanet.ir