تغییر در دنیای سنگ کاری با قالب‌ نرده صراحی سنگی مصنوعی قالب‌های حفاظ بالکن و نرده سنگی مصنوعی، با توجه به ترکیب خلاقانه از جنبه‌های زیبایی و عملکردی سنگ‌های طبیعی و فن‌آوری مصنوعی، عهده‌دار تاسیس بمبارانی نوین در پیشبرد صنعت سنگ‌کاری هستند.

قالب سنگ مصنوعی نرده صراحی و حفاظ سنگی

 

قالب سنگ مصنوعی

 

قالب سازی سنگ مصنوعی

 

**”فن‌آوری ساخت قالب نرده سنگی مصنوعی: تلفیقی از زیبایی سنگ طبیعی و استحکام مدرن“**

 تغییر در دنیای سنگ کاری با قالب‌ نرده صراحی سنگی مصنوعی

قالب‌های حفاظ بالکن و نرده سنگی مصنوعی، با توجه به ترکیب خلاقانه از جنبه‌های زیبایی و عملکردی سنگ‌های طبیعی و فن‌آوری مصنوعی، عهده‌دار تاسیس بمبارانی نوین در پیشبرد صنعت سنگ‌کاری هستند.

این قالب ها از مواد درجه یک دست اول تولید شده که به طور خاص برای فناوری تولید سنگ مصنوعی ساخته شده است، جوری که در هنگام تولید سنگ مصنوعی، مواد به قالب ها نمی چسبد و به راحتی از قالب جدا میشود.

مواد اولیه ای که ما برای تولید قالب ها استفاده می کنیم به گونه ای انتخاب شده است که در شرایط خاص باعث مقاومت قالب ها شده و به هیچ عنوان در اثر ضربه یا فشار نمی شکنند.

قالب سنگ مصنوعی اسپادانا مقرون به صرفه است زیرا پس از هربار استفاده از این قالب ها نیازی به اسید شویی نیست و چندین بار به تمیزی میتوانید تولید را با همان قالب های قبلی تکرار کنید

قالب های اسپادانا به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی ملات از آن ها جدا میشود و هیچ گونه موج یا لب پریدگی در محصولات مشاده نمیشود

مدت زمان تولید سنگ مصنوعی با قالب ها ما بسیار سریع است، برای مثال ۱۵۰ متر موزاییک را به راحتی ظرف مدت ۱.۵ الی ۲ ساعت  میتوانید از قالب در بیاورید.

همه قالب های سنگ مصنوعی اسپادانا توسط خود مجموعه و برای اولین بار طبق سلیقه معماری ایرانی طراحی میشوند و تنوع بالایی که در این طراحی ها وجود دارد در هیچ کجا مشاهده نمیکنید.

بخش نهایی کنترل کیفیت قالب ها بسیار دقیق است و تمامی محصولات در مراحل مختلف تولید تحت نظارت و کنترل کیفیت قرار می گیرند تا از تولید قالب های با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود

 استفاده های قالب‌های نرده سنگی مصنوعی: از قالب‌های نرده سنگی مصنوعی در ساخت باغ‌ها، پل‌ها، پارک‌ها، ویلا‌ها و ساختمان‌های عمومی و خصوصی استفاده می‌شود. همچنین می‌توان از آن‌ها برای ساخت نرده‌ها، دیواره‌های داخلی و بیرونی و جداکننده‌ها استفاده کرد.

 مزیت‌های قالب نرده سنگی مصنوعی: قالب نرده سنگی مصنوعی، به خاطر مقاومت به فشار، رطوبت و ضربه، برتری‌های قابل توجهی نسبت به سنگ طبیعی دارد. این یک گزینه جایگزین ایده‌آل برای افرادی است که دوست دارند زیبایی و ظرافت سنگ طبیعی را با فن‌آوری مدرن ترکیب کنند.

 ساخت قالب نرده سنگی مصنوعیقالب سنگ مصنوعی  نرده با استفاده از رزین‌ها و افزودنی‌های سازگار با سنگ تولید می‌شود، همچنین بعضی از این قالب‌ها با استفاده از سنگدانه‌های ریز ساخته می‌شوند که تلفیق آن‌ها با رزین، محصولی با دوام و زیبا ایجاد می‌کند.

 قالب نرده سنگی مصنوعی، گزینه‌ای برازنده برای زیبایی و عملکرد: با استفاده از قالب‌های نرده سنگی مصنوعی، می‌توانیم لطافت و زیبایی سنگ‌های طبیعی را حفظ کرده و بر عملکرد و دوام این محصول افزود. این تکنولوژی جدید، دیگر استاندارد سنگ کاری را تعیین می‌کند و قالب‌های نرده سنگی مصنوعی را به عنوان یک گزینه‌ی جایگزین عالی برای پروژه‌های جدید و بازسازی عرضه می‌کند.

طراحی و تولید انواع قالب حفاظ پله برای ساخت حفاظ  بتنی سمنت پلاست، حفاظ پله بتنی (نرده صراحی )در طرح های مختلف منبت و ساده

 

قالب های سنگ مصنوعی

 

شرکت اسپادانا استون

 

جنس قالبها تزریق پلاستیک،نشکن و مقاوم است و برای تولید حفاظ پله در تیراژ بالا استفاده میشود

کاری نو از شرکت اسپادانا استون تولید کننده کلیه قالب های سنگ مصنوعی، جهت خرید قالب و راه اندازی خط تولید سنگ های سمنت پلاست که شامل سنگ نما و کف  و سایر سازه های بتنی میشود با ما تماس بگیرید

برای مشاده همه مدل های قالب موزاییک و نرده و قالب نیمکت سنگ مصنوعی از سایت قالب سنگ مصنوعی اسپادانا در گوگل دیدن کنید.

شماره تماس خرید قالب نرده: 09134101292

source

توسط chidanet.ir