رضا بنفشه خواه در چهاردهم بهمن ماه سال ۱۳۲۲ در دروازه شمران تهران به دنیا آمد و در سال ۱۳۴۲ بعد از گرفتن دیپلم به یک هنرکده رفت و اولین بازی تئاتر خود را در همان سال بازی کرد. اولین بازی تلویزیونی او در فیلم مخمصه در سال ۱۳۶۲ بود و اولین کار سینمایی او بازی در فیلم شب مکافات در سال ۱۳۶۳ بود. او بعد از گذراندن دوره‌های بازیگری، مدتی آموزگار بازیگری و فن بیان و گویندگی هم بود.

رضا بنفشه خواه

سرویس خواب بالسا

خانه‌های بازیگران مسن ایرانی معمولاً فضایی ترکیبی از نوستالژی، هنر و اصالت دارند که به زندگی و حرفه هنری آن‌ها اشاره دارد.در ادامه باهم ویدیوی خانه آقای بنفشه خواه را تماشا و دکوراسیون آن را بررسی می‌کنیم:

خانه‌های بازیگران ایرانی معمولاً فضایی ترکیبی از نوستالژی، هنر و اصالت دارند که به زندگی و حرفه هنری آن‌ها اشاره دارد.در ادامه باهم ویدیوی خانه آقای بنفشه خواه را تماشا و دکوراسیون آن را بررسی میکنیم:

استفاده از مبل های کلاسیک نشان می‌دهد آقای بنفشه خواه طرفدار سبک دکوراسیون مینیمال و کلاسیک باشند.در دنیای دکوراسیون داخلی، مبلمان کلاسیک جایگاهی خاص و بی‌زمان دارد. برخلاف برخی از ترندهای زودگذر در طراحی داخلی، مبلمان کلاسیک با شکوه و اصالت خود همیشه مورد توجه بوده و همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است. کنده‌کاری‌های چوبی، پارچه‌های باکیفیت، و خطوط منحنی زیبا از ویژگی‌های اصلی این سبک هستند.

همچنین استفاده از ویترین قدیمی چوبی به جذابیت خانه اضافه کرده.یکی از جذابیت‌های ویترین‌های قدیمی، ظروف چینی، کریستالی و مسی‌ای است که در آن‌ها قرار می‌گیرند. این ظروف معمولاً به‌صورت مرتب و با دقت چیده شده‌اند. ویترین ها به فضای داخلی خانه حس اصالت و گرما می‌بخشند.

استفاده از تابلوهای بزرگ نشانگر این است که کسانی که در حوزه هنر و بازیگری فعالیت داشته‌اند، علاقه خاصی به هنرهای تجسمی دارند. تابلوهای بزرگ نقاشی یا عکس‌های هنری در خانه آن‌ها بیانگر سلیقه هنری و جایگاه فرهنگی آن‌هاست.

برخی از مشخصات تابلو ها اینگونه است:پرتره‌های شخصی یا تاریخی که نشان‌دهنده علاقه به گذشته و یادآوری خاطرات هستند،نقاشی‌های طبیعت یا منظره‌های ایرانی و آثار هنرمندان مشهور

source

توسط chidanet.ir