مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: هزار و ۲۰۰ پروژه زیربنایی در حال احداث و سه هزار پروژه بازآفرینی هم در کل کشور در حال ساخت است.

۲۰‌ درصد بافت فرسوده در کشور داریم

به گزارش اخبارساخته ها؛ محمد آیینی مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری کشور با اشاره به اینکه شرکت باز آفرینی شهری در حال حاضر یک هزار و ۲۰۰ پروژه زیربنایی و روبنایی در دست احداث دارد، گفت: علاوه بر این ۳ هزار پروژه بازآفرینی دیگر به همت دیگر سازمان‌های مرتبط در حال انجام است و انتظار می‌رود چهارشنبه‌های بازآفرینی به محلی برای تقویت برنامه‌های بازآفرینی و نیز همراه کردن دستگاه‌های عضو ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار و پای کار آوردن استانداران و شهرداران تبدیل شود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که هدف شرکت بازآفرینی شهری ایران اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: هر استان می‌تواند یک پروژه شاخص فرامحله‌ای یا حتی ملی تاثیرگذار تعریف کند و شرکت نیز در اجرای آن استان را یاری خواهد کرد.

وی اظهار کرد: طبق برنامه هفتم باید ۲۰ درصد از میزان بافت های فرسوده در کشور کاهش یابد که این اقدام بسیار سخت و دشوار بوده و نیاز  به برنامه‌ریزی دارد. بنابراین از تمام ادارات کل استان ها می‌خواهم تا هر چه سریع‌تر برنامه‌های عملیاتی خود را برای ۵ سال آینده تدوین و برای ما ارسال کنند.

انتهای پیام/

source

توسط chidanet.ir