به گزارش همشهری آنلاین شکست دو بر صفر استقلال مقابل السد در هفته دوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا موجب شد تا برخی از افراد و رسانه‌ها نسبت به عملکرد برخی بازیکنان این تیم انتقاد کنند ولی کمتر کسی متوجه این قضیه شد که روزبه چشمی با درد شدید در زمین مانده و تیمش را در شرایط سخت تنها نگذاشت تا بیش از این، مشکل جدی‌تر در خط دفاعی به وجود نیاید.

روزبه چشمی که نبودش در ترکیب استقلال در دربی 104 کاملا احساس شد، در مسابقه لیگ نخبگان مقابل السد به جمع نفرات اصلی بازگشت و در شرایطی که جدی‌ترین موقعیت تیم قطری در دقیقه 7 شکل گرفت و نزدیک بود رافا موخیکا با یک فرار سریع گلزنی کند، روزبه چشمی با دخالت به موقع و گذاشتن پای خود جلوی توپ و ضربه ستاره اسپانیایی، نگذاشت این توپ تبدیل به گل شود.

این نجات دروازه توسط شماره 4 استقلال کاری کرد تا او در همان لحظات ابتدایی با مصدومیت شدیدی مواجه شود، اما صدای آن را درنیاورد و نگذاشت تیمش در شروع این بازی حساس با شوک مواجه شود؛ شاید به‌خاطر شرایط روحی بازیکنان استقلال و نبود جایگزین مناسب برای حضورش در ترکیب که این وضعیت موجب شد روزبه در زمین بماند.

مچ پای راست روزبه چشمی به طور کامل در این صحنه چرخید و به زمین کوبیده شد و در شرایطی که خودش در آن صحنه فریاد می‌زد و به نظر می‌آمد درخواست تعویض داشت، اما تا پایان نیمه اول در زمین ماند و در حالی که قصد داشت بین نیمه تعویض شود، به علت مصدومیت ایمان سلیمی در خط دفاعی آبی‌ها ماند و آسیب دیدگی‌اش تشدید شد.

تصاویر تلویزیونی به وضوح نشان می‌داد که مچ پای روزبه به شکل شدیدی چرخیده و روی زمین چسبیده، اما ادامه بازی روی این پای مصدوم کاری کرد تا شاید او تمرکز لازم را نداشته باشد و در دقیقه 66 و لحظه پنالتی تعویض شود.

روزبه که یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در سالیان اخیر بوده و قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را همراه با آبی‌ها به دست آورده، پس از پایان کارشان در قطر و بازگشت به ایران، از مچ پای خود عکس‌برداری کرده و تشخیص اولیه این بوده که او باید با عصا راه برود و حداقل 40 روز از میادین دور خواهد بود و حتی ممکن است بیشتر هم شود!

زننده گل ایران مقابل ولز در جام جهانی 2022 در شرایطی با این مصدومیت جدی مواجه شده که استقلال نیاز مبرم به حضورش در خط دفاعی و میانی داشت، اما آسیب دیدگی بدموقع از ناحیه مچ پا کاری کرد تا سرمربی جدید آبی‌ها نیز با چالش در زمان غیبت کاپیتان دوم خود مواجه شود.

روزبه چشمی خیلی زود مراحل درمانش را در یک کلینیک پزشکی آغاز کرده و به زودی تحت معاینات جدید قرار می‌گیرد تا زمان دوری او از میادین به طور دقیق‌تر مشخص شود.

source

توسط chidanet.ir