پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اینتر شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی‌اش در شهر میلان روبروی ستاره سرخ بلگراد به میدان رفت و موفق شد با درخشش مهدی طارمی در این بازی با نتیجه ۰-۴ به پیروزی برسد و اولین سه امتیازش را در این مسابقات به دست آورد.

طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و موفق شد عملکردی درخشان را برای اینتر به نمایش بگذارد و با ارسال دو پاس گل برای مارکو آرناتوویچ و لائوتارو مارتینز و به ثمر رساندن یکی از چهار گل تیمش شب پرفروغی را در لیگ قهرمانان پشت سر گذاشت.

2089415

درخشش این ستاره ایرانی باعث شد که او پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی جایزه بهترین بازیکن زمین را هم به دست آورد و با انتشار پستی نسبت به اتفاقات درخشان که در این بازی برایش رخ داد واکنش نشان داد.

طارمی در صفحه رسمی‌اش در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: “از این که توانستم اولین گلم را برای تیمم به ثمر برسانم و جایزه بهترین بازیکن زمین را در بازی امشب دریافت کنم خوشحال هستم. از همه هم‌تیمی‌هایم و هواداران فوق العاده‌ای که داریم به خاطر حمایت مداوم‌شان سپاسگزارم. به امید موفقیت‌های بیشتر!”

source

توسط chidanet.ir