به گزارش همشهری آنلاین، قاعدتاً هیچ‌کسی در این ماجرا مقصر نیست؛ اما یک مادر کره‌ای، راه‌حل جالبی برای این موضوع پیدا کرده است. این مادر در پروازی ۱۰ساعته از سئول به سان‌فرانسیسکو به مسافران بیش از ۲۰۰بسته هدیه داد. داخل این بسته‌ها هم آب‌نبات، گوش‌گیر و یک یادداشت بود که از قبل به‌خاطر احتمال گریه کردن نوزاد ۴ماهه‌اش در طول پرواز عذرخواهی کرده بود. تصویر این بسته‌های هدیه و نامه این مادر کره‌ای در فضای مجازی حسابی پربازدید شده و کاربران این مادر را تحسین کرده‌اند.

هدیه های استثنایی یک مادر به مسافران در هواپیما

هدیه های استثنایی یک مادر به مسافران در هواپیما

source

توسط chidanet.ir