دکتر «امیر ذوقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین به وظایف و مسئولیت‌های خود در زمینه فروش محصولات فیبورد (عنوان برند محصولات تولیدی گروه صنعتی فیبو) در صنعت ساختمان و واگذاری نمایندگی‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: «هدف ما فرهنگ‌سازی و معرفی این محصولات جدید است که ویژگی‌ها و ارزش‌های بالایی در صنعت ساختمان دارند و با این اقدامات، می‌خواهیم برای خود و فرزندان‌مان خانه‌هایی امن‌تر بسازیم.

وی افزود: با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه متریال ساختمانی در سطح جهانی، گروه صنعتی فیبو بر آن است تا برند خود را در این زمینه به همگان معرفی کند.

او افزود: در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات مؤثر، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه، حضوری فعال داشته باشیم.

مدیر دپارتمان فروش محصول گروه صنعتی فیبو همچنین بر اهمیت افزایش تولید و بهینه‌سازی محصولات تأکید کرد و گفت: به موازات پیشرفت‌هایی که در تولید ورق‌های فیبورد حاصل شده است، جامعه هدف در ایران و کشورهای همسایه را نیز شناسایی کرده ایم و در گام های بعدی، ‌نسبت به صادرات محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس و‌سایر همسایگان اقدام خواهیم کرد.
به گفته ذوقی، گروه صنعتی فیبو با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و تأمین نیازهای صنعت ساختمان، در مسیر رشد و توسعه پایدار گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی محصولات فیبو نه تنها به افزایش کیفیت و کارایی محصولات کمک می‌کند، بلکه موجب رضایت بیشتر مشتریان و تقویت جایگاه برند این گروه صنعتی در بازار می‌شود و این اقدامات در نهایت به افزایش فروش و توسعه پایدار منجر خواهد شد.

ذوقی با اشاره به بکارگیری تکنولوژی های نوین در تولید محصولات فیبو، اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی‌های نوین به گروه صنعتی فیبو کمک می‌کند تا محصولات با کیفیت بالاتر و با کارایی بهتر را تولید و روانه بازارهای مصرف کند. این رویکرد همچنین منجر به افزایش رقابت‌پذیری و توسعه پایدار در صنعت ساختمان می‌شود.

مدیر فروش محصول فیبو،افزود: امنیت یکی از اصول اساسی در طراحی و ساخت هر ساختمان است. از حفاظت در برابر زلزله و طوفان گرفته تا جلوگیری از نفوذ آب و آتش، هر یک از این عوامل می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ساکنان داشته باشد. با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش حوادث طبیعی، ساخت خانه‌های مقاوم و امن از هر زمان دیگری ضروری‌تر به نظر می‌رسد که این مهم با کاربرد متریال تولیدی گروه صنعتی فیبو اعم از ورق های فیبورد، ساندویچ پانل های تولیدی (FSP) و ورق های وکیوم CNC قابل دستیابی است.

وی از آغاز فروش محصولات فیبو و در گام نخست ورق های خام خبر داد و گفت: در هفته گذشته نخستین محموله ورق های خریداری شده بارگیری و تحویل مشتریان شد تا بدین ترتیب سازه هایی متفاوت با متریالی جدید و دارای خواصی چون ضد آتش، ضد آب، قابل بازیافت و عایق صدا را شاهد باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

source

توسط chidanet.ir