کف شیشه ای در حال حاضر و با توجه به گسترش روز افزون معماری، مصالح جدیدی در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله این متریال‌ها می‌توان شیشه را نام برد.در عصر حاضر خلاقیت رمز اصلی موفقیت طراحان برتر است .از طراحی کارهای یونیک و منحصر به فرد نهراسید، اجرای آن ها را به عهده شرکت های مجری در این حوزه ی کاری، هم چون درتیس بسپارید.اجرای کف شیشه ای و سقف  شیشه ای در کافی شاپ ها ، رستوران ها ، موزه ها ،محیط اداری و حتی خانه که استفاده از نور و انعکاس آن بسیار چشمگیر می باشد؛ کاربرد دارد.

کف شیشه‌ای

سرویس خواب بالسا

شیشه کف و کاربرد آن

شیشه‌ها با توجه به سادگی و شکیل بودنشان، طرفداران بسیاری در زمینه  کاربردهای ساختمانی دارند. یکی از پر کاربردترین مصارف شیشه، بهره گیری از این عناصر در کف ساختمان‌ها و اجرای کف شیشه‌ای اتاق‌ها، راه پله‌ها و… است. بنابراین امروزه در بسیاری از اماکن از جمله کافی شاپ‌ها، استخرها، رستوران‌ها و… کف شیشه‌ای، به چشم می‌خورد.اخیرا با توجه به افزایش میزان علاقه مندی به استفاده از شیشه سکوریت در خانه های ویلایی ، مراکز اداری و تجاری ؛ اغلب طراحان از این متریال در دکوراسیون داخلی و خارجی علی الخصوص در ساختمان های بزرگ و بلند مرتبه استفاده می کنند.

کف پوش شیشه ای یکی از سازه هایی است که برای ساخت آن نیاز به شیشه های مقاوم و نشکن داریم . برای داشتن یک فضای استاندارد با شیشه کف نیاز به یک زیرسازی استاندارد می باشد.

با هم ویدیویی از یک خانه با کف‌پوش تمام شیشه ببینیم:

source

توسط chidanet.ir