به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه معاونین این اداره کل با فرماندار شهرستان بویین میاندشت، شهردار و دیگر مسئولین این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
 
 در این نشست ضمن بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا، جهت رفع موانع، راهکارهایی ارائه شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: موضوع واگذاری اراضی در راستای تامین خدمات در محدوده و حریم شهر از جمله موارد مورد بررسی بود.

وی افزود: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی، در استان اصفهان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی متعلق به دولت جمهوری اسلامی ایران به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن است.
 
قاری قرآن ادامه داد: به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل این اداره‌کل اعم از محدوده و حریم شهرها بر اساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.
 
وی گفت: حذف طرح کمربندی در طرح جامع از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود که پیگیری ویژه می‌طلبد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان بیان کرد: در راستای سرعت بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبحث اراضی مورد نیاز، توافق با مالکان اراضی و… مورد بررسی قرار گرفت.

source

توسط chidanet.ir