سنگ تراورتن از بهترین سنگ های ساختمانی است که برای نما و پارکینگ استفاده می شود.

به گزارش اخبار ساختمان، مرکز تولیدی سنگ های نما و سنگ ساختمانی اصفهان سنگ از بزرگترین قطب ها و تامین کنندگان سنگ تراورتن و انواع سنگ ساختمانی در کشور است.

این مجموعه کارخانجات، بهترین و متنوع ترین سنگ های ساختمانی را به صورت نقد و اقساط عرضه می کند. شما می توانید جهت خرید سنگ تراورتن نما، خرید و سفارش انواع سنگ ساختمانی با این شماره ها تماس حاصل کنید:09130000627_03191010627

 

خرید مستقیم سنگ ساختمانی از کارخانه

 

ویژگی های مختلف سنگ

قیمت سنگ ساختمانی یکی از دغدغه های افرادی است، که قصد خرید سنگ ساختمانی چه سنگ نما بیرونی و چه سنگ نمای داخلی دارند.

البته بسته به نوع فرآوری سنگ، قیمت سنگ متفاوت است. سنگ های ساختمانی به علت تفاوت های ساختاری، داشتن تخلخل و شکل ظاهری، احتیاج به ساب و فرآوری دارند.

خرید سنگ ساختمان باید مناسب با شرایط ساختمان انتخاب شود و به جز داشتن کاربری، دوام و استحکام بالا از مواردی است که میتوان بر قیمت سنگ تاثیر مستقیم بگذارد. بهتر است خرید سنگ از مراکزی معتبری مثل اصفهان سنگ صورت گیرد. زیرا علاوه بر این که یک تولید کننده سنگ ساختمانی است، خود دارنده مونوپل و معدن انحصاری تراورتن طرق می باشد. و متنوع ترین سنگ های ساختمانی و سنگ نما را با بهترین قیمت و با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند.

 

نکات مهم هنگام خرید سنگ

 

هنگام خرید سنگ به چه نکاتی توجه کنیم

در خرید سنگ باید به موارد زیر توجه ویژه ای داشته باشید.

اول : قبل از خرید سنگ نما به نوع سنگ توجه کنید زیرا سنگ های نما انواع مختلفی دارند که هر کدام داری مزایا و ویژگی هایی مختلفی هستند. انواع سنگ نما مانند تراورتن، مرمریت، گرانیت، ترامیت و… می باشد.

*  ارزیابی کیفیت سنگ؛ قبل از خرید سنگ باید کیفیت آن را در نظر گرفت؛ سنگ باید مقاومت مناسب و کیفیت بالایی داشته باشد تا بتواند در مقابل عوامل گوناگون مثل آب و هوا، سرما، گرما و رطوبت مقاومت کند. در این راستا باید به ویژگی های سنگ مثل چگالی، ساب پذیری و جذب آن توجه کرد.
*  قیمت سنگ؛ قیمت سنگ ساختمانی از پارامترهای مهم و اصلی است که همیشه دستخوش تغییرات و نوسانات است. قبل از خرید انواع سنگ باید مرکز تولیدی سنگ را ارزیابی نمود.
*  ارزیابی شرکت تولیدی
؛ قبل از خریداری سنگ های ساختمانی باید مرکز تولیدی سنگ را بررسی و ارزیابی کرد تا انتخاب درست داشت.
استفاده از خدمات نگهداری و راه اندازی؛ بعد از خرید سنگ نیاز است تا آن را راه اندازی کنید و برای این منظور به فردی با تجربه و متخصص نیاز دارید زیرا اگر نصب سنگ درست و با دقت انجام نشود احتمال دارد مشکلات و خساراتی به وجود بیاید.

 

خرید سنگ قیمت مناسب

 

از کجا سنگ بخریم؟

 

قیمت سنگ ساختمانی بیشتر از هر چیزی به مرکز تولیدی سنگ بستگی دارد، زیرا سنگ هایی که با سیستم های به روز و با کیفیت بالا تولید می شوند گرانتر هستند.

 

از مراکز معتبر فروش سنگ می توان به اصفهان سنگ اشاره کرد. زیرا این مرکز از معتبرترین کارخانه های سنگبری در شهر اصفهان است. حتی اگر در اصفهان زندگی نمی کنید می توانید به صورت خرید آنلاین سنگ مورد نظر خود را مستقیم از اصفهان سنگ سفارش دهید

کیفیت سنگ های کارخانه اصفهان بسیار بالا است زیرا کارشناسانی که در خط تولید این کارخانه هستند، بهترین سنگ های ساختمانی در کشور را تولید می کنند. مرکز تولیدی اصفهان سنگ از کارخانجات برتر کشور است، که از نظر کیفیت بالا و قیمت پایین زبانزد و نمونه است. این کارخانه رتبه های برتر در کیفیت را دارد و اگر سنگی ارزان می خواهید می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

چطور سنگ ساختمانی مناسب انتخاب کنیم

 

چه سنگی بخریم ؟

 

هنگام خرید سنگ بهتر است به این موارد زیر توجه کنید:

*  توجه به خصوصیات شیمیایی و فیزیکی سنگ؛ هنگام خرید سنگ باید به ویژگی های سنگ مثل مقاومت در برابرشرایط جوی، دوام و سختی، تخلخل، ثبات رنگی و میزان جذب آبی که دارد توجه کنید.
*  توجه به خصوصیات فیزیکی سنگ؛ ظاهر سنگ باید بدون، شیار، پوسیدگی، خلل و فرج، ترک و رگه باشد و به آن توجه کنید.
*  توجه به عدم وجود ترک و شیار در سنگ؛ برای این که به شیارها و ترک های داخل بافت پی ببرید بهتر است با جسمی فلزی روی سنگ ضربه بزنید و اگر صدایی شبیه به شیشه داد بدون وجود ترک است و می توانید از نبود ترک مطمئن شوید.
*  توجه به قطر سنگ؛ ضخامت سنگ ها باید به شکل اسمی 2 سانتی متر و در عمل باید بین 1.6 الی 2 سانتی متر باشد.
*  توجه به زاویه های قائم سنگ؛ انواع سنگ در هر اندازه ای مثل تایل، اسلب، حکمی و طولی که برش خورده و فرآوری شده اند باید زاویه های قائم باشند.
*  سلامت سنگ؛ توجه کنید تا لبه های سنگ پریدگی نداشته نباشد.
*  بسته بندی درست سنگ؛ در فصول سرد و منطقه های بارانی باید سنگ ها یک کاور محافظ داشته باشند تا رطوبت به آن ها نفوذ نکند.
*  نظارت بر بسته بندی و بارگیری سنگ، توجه به تطابق سورت زمان بارگیری، و یکدست بودن سورت سنگ و توجه به مرغوبیت ساب سنگ از موارد دیگر مهم در انتخاب سنگ ها است.

قیمت سنگ دیوار

به این دلیل راجع به سنگ دیوار در این مطلب حرف می زنیم که اغلب با کاربری سنگ در دیوار آشنایی دارند.

قیمت سنگ دیوار به عامل هایی مانند جنس و نوع سنگ، کاربرد آن و محل مد نظر برای سنگ کاری داردنرخ سنگ دیوار تراورتن با سنگ مرمریت دیوار که در پذیرایی یا حیاط استفاده می شود تفاوت داردقیمت سنگ دیوار تراورتن به این عوامل بستگی دارد:

* مدل سنگ
* کیفیت سنگ
* نقشه سنگ
* رنگ سنگ
* محل اصلی معدن
* شرایط حمل و نقل
* هزینه های استخراج سنگ

هر چقدر زمینه رنگی سنگ دیوار زیادتر باشد، سنگ ارزش بیشتری دارد و گرانتر است. ابعاد سنگ ها در قیمت آن ها تاثیر گذار است. سیستم های خط تولید هر چقدر پیشرفته تر باشند، سنگ دیوار نیز ارزش بیشتری دارد. میزان تخلخل سنگ و همین طور ساب پذیری آن در قیمت سنگ اثرگذار است.

قیمت سنگ سفید برای ساختمان

قیمت سنگ سفید هم با توجه به ابعاد، جنس، کیفیت، ضخامت، فرآوری، رنگ و نقوش آن تغییر می کند.

*  کیفیت فرآوری سنگ؛ کیفیت فرآوری خود شامل جنس و نوع متریال دوام بخش و جلاپذیر سنگ، ساب سنگ، قطر و ابعاد سنگ می شود. هرچقدر ساب سنگ سفید درخشان تر باشد و سایز آن بزرگتر، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

جنس سنگ سفید؛ سنگ تراورتن سفید معادن متعددی دارد و جنس سنگ سفید با توجه به موقعیت محیطی و محل معدن تغییر می کند. سنگ های سفید شامل سنگ های تراورتن ابیانه، عباس آباد، دره بخاری، حاجی آباد و آتشکوه هستند.

کیفیت خط تولید و خط برش، درجه بندی سنگ، کیفیت ساب سنگ از عوامل دیگر موثر در قیمت سنگ سفید است.

قیمت انواع سنگ های ساختمانی

عوامل موثر در قیمت سنگ های ساختمانی عبارتند از:

*  روش و شیوه استخراج سنگ
*  روش فرآوری سنگ
*  هزینه های حمل و نقل
*  نوع و کیفیت سنگ
*  ابعاد و ضخامت سنگ
*  محل برداشت سنگ
*  سورت سنگ
*  رنگ سنگ
*  برش سنگ

 

سنگ تراورتن و انواع سنگ نما

 

خرید سنگ از کارخانه

شما می توانید بهترین سنگ های نما و ساختمانی را در متراژ های نامحدود از اصفهان سنگ خریداری نمایید. فروش سنگ از مرکزسنگ اصفهان به صورت اقساطی نیز انجام می شود که از خدمات مهم اصفهان سنگ محسوب می شود.

source

توسط chidanet.ir