به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، روز چهارشنبه جلسه شورای مسکن استان زنجان با موضوع بررسی آخرین وضعیت پرداختی متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن در محل استانداری زنجان برگزار شد.

در این جلسه استاندار زنجان، با بیان اینکه طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های مهم استان  زنجان است، بیان کرد: این استان در اجرا و ساخت مسکن ملی در سطح کشور پیشرو بود و جزو پروژه های اولویت دار محسوب می شود. 

محسن افشارچی، با بیان اینکه مدل ساخت مسکن باید متفاوت باشد، گفت: همگرایی و همدلی در اجرای مسکن ملی که در استان بود برای بنده باعث افتخار است. 

وی بیان کرد: اگر همگرایی و هم افزایی مدیران در اجرای این طرح بزرگ نبود  مسکن ملی  در استان به اینجا نمی رسید و شایسته است علاوه بر قدردانی از راهبری مناسب اداره کل راه و شهرسازی، از زحمات همه مدیران شرکتهای  خدمات رسان که در تامین زیر ساختهای پروژه های نهضت ملی مسکن همراهی کردند، شهرداری و سازمان نظام مهندسی تشکر و سپاس لازم را داشته باشم.

استاندار زنجان از همراهی بانک مسکن در تامین منابع مالی پروژه های نهضت ملی مسکن قدردانی کرد و یاد آور شد: عملکرد بانک مسکن  استان زنجان در تامین منابع مالی پروژه های نهضت ملی مسکن در سطح کشور نمونه  است. 

افشارچ با بیان اینکه استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو سه استان برتر کشور است،افزود:  پروژه مسکن ملی در استان با توجه به فرآیند موجود در کشور و همگرایی که وجود داشت با موفقیت اجرا شد.

source

توسط chidanet.ir