معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، گفت: ما به دنبال این هستیم تا آهسته آهسته قسمت های مختلف این مکان گردشگری را تکمیل و به بهره برداری برسانیم، از اینرو قطعه به قطعه پیش می رویم تا بتوانیم مجموعه را کامل کنیم و آن چیزی که در طراحی اولیه لحاظ شده بود و در زمان افتتاح آماده نبود را بتوانیم آماده کنیم.

به گزارش اخبار ساختمان، آیین افتتاح ساختمان اداری برج میلاد صبح امروز با حضور محمدامین توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، عباس حیدری مدیرعامل برج میلاد و سید احمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد.

محمدامین توکلی‌زاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: اولین کار ما در مجموعه برج میلاد ایمن سازی بود و از آنجاکه موضوع ناایمن بودن گود برج میلاد تبدیل به یکی از دغدغه های تمام شهروندان تهرانی و همچنین یکی از موضوعات پرچالش برج میلاد شده بود، هزینه 350 میلیارد تومانی برای ایمن سازی گود برج میلاد هزینه شد تا از لحاظ ایمن بودن این مجموعه نگرانی نداشته باشیم و در حال حاضر این مجموعه ایمن شده است.

 

محمدامین توکلی زاده

وی با بیان اینکه این مجموعه هنوز کامل نشده است، گفت: ما به دنبال این هستیم تا آهسته آهسته قسمت های مختلف این مکان گردشگری را تکمیل و به بهره برداری برسانیم، از اینرو قطعه به قطعه پیش می رویم تا بتوانیم مجموعه را کامل کنیم و آن چیزی که در طراحی اولیه لحاظ شده بود و در زمان افتتاح آماده نبود را بتوانیم آماده کنیم.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران درباره برنامه های پیش‌رو در جهت تکمیل این مجموعه نیز گفت: در تلاش هستیم تا تابستان آینده مجموعه استخر و باشگاه ورزشی آبی شرکت برج میلاد را تکمیل و افتتاح کنیم و در گام بعدی نیز صفه و بازسازی صفه برج میلاد از دیگر از پروژه هایی است که با توجه به اینکه در این مدت موضوعاتی در رابطه با نفوذ آب به مجموعه مطرح بود در تلاش هستیم تا با این بازسازی آن دیگر شاهد موضوعات این چنینی نباشیم.

توکلی‌ زاده در پایان گفت: به مناسبت اینکه افتتاح ساختمان اداری برج میلاد تهران با سالگرد شهادت شهید آرمان علی وردی همزمان شده است، از این ساختمان با نام ساختمان شهید آرمان از آن یاد خواهیم کرد.

 

عباس حیدری

در ادامه این مراسم نیز عباس حیدری، مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه ساختمان اداری برج میلاد پس از سال ها امروز به بهره برداری رسید، مطرح کرد: در ابتدای بهره برداری از برج میلاد، ساختمان اداری برای کارکنان آن طراحی و اجرا نشده بود و خوشبختانه امروز شاهد افتتاح ساختمان اداری برج میلاد هستیم.

وی در ادامه توضیح داد: شروع و آغاز ساخت این ساختمان از سال 1395 بوده، منتهی تا سال 1400 که دوره جدید مدیریت شهری حضور پیدا کرد؛ تنها 40 درصد پیشرفت داشت و 60 درصد آن نیز طی 2 سال اخیر یعنی از سال 1401 تا به امروز انجام شده است.

در ادامه نیز سید احمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در آیین افتتاح ساختمان اداری برج میلاد گفت: بیش از اینکه مشکل زیرساخت فرهنگی داشته باشیم، مشکل نحوه‌ بهره برداری از این فضاها را داریم و این مشکل تقریبا نه تنها در حوزه مدیریت شهری بلکه در سایر حوزه های کشور نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از علل اینکه نمی توانیم صددرصد از ظرفیت ها استفاده کنیم؛ این است که بهره برداری بر اساس نیاز جامعه انجام نمی شود، گفت: متاسفانه فضاهای موجود بر اساس نیاز جامعه مورد بهره برداری قرار نمی گیرد و به همین جهت نمی توانیم به طور کل از ظرفیت این فضاها بهره ببریم و خوشبختانه امروز که ساختمان اداری آماده بهره برداری است شاهید خواهیم بود که سرانه فرهنگی و تفریحی برج میلاد نیز افزایش خواهد یافت.

source

توسط chidanet.ir