به گزارش همشهری آنلاین، پایانه مسافری غرب، بزرگ‌ترین پایانه مسافربری کشور با ۵۰ هکتار مساحت محسوب می‌شود که در سال ۷۵ به بهره‌برداری رسید. پایانه اصلی این پایانه در ۲ طبقه ساخته شده و روزانه صدها هزار نفر از شهروندان و مسافران از آن برای ورود و خروج از پایتخت استفاده می‌کنند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهرتهران این بازدید در دیداری چهره‌به‌چهره و صمیمانه با کارکنان پایانه غرب، گفت: «هر اقدام و فعالیت اجرایی که در پایانه‌ها صورت می‌گیرد، باید با برنامه‌ریزی و دقت نظر دقیق و باهدف تکریم و رفع نواقص نسبت به ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین صورت پذیرد.»

او ادامه داد: «باید همه ما با تلاش برای رسیدن تهران به شهر سرزندگی نهایت توان خود را به کار گیریم تا رضایت شهروندان و مسافرین را همراه داشته باشیم.»

حمیدرضا رحمانی تأکید کرد: «رفع مشکلات مسافرین باید جز اولویت پایانه‌ها باشد و این مهم جز با تلاش کارکنان پایانه‌ها مرتفع نمی‌شود.»

او با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته هوشمندسازی در پایانه غرب، گفت: «خوشبختانه در پایانه غرب اقدامات مثبتی در جهت هوشمندسازی انجام شده اما باید برای تکمیل این طرح نهایت تلاش صورت گیرد.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران افزود: «با تکمیل این روند شاهد هوشمندسازی و مدیریت مطلوب مسافرگیری در پایانه غرب خواهیم بود.»

source

توسط chidanet.ir