به گزارش همشهری آنلاین، کاربران میتوانند با توصیف طرح و رنگ لباس موردعلاقه خود از پوشاک موجود در این پلتفرم استفاده کنند. کاربران میتوانند متنی را به این موتور جستوجوی بومی بدهند و سپس با تحلیل متن و عکسهای موجود در فروشگاههای آنلاین در حوزه پوشاک و فشن، نزدیکترین نتایج ممکن به خواسته کاربر نمایش داده میشود.
بیشتر بخوانید:
در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰ فروشگاه آنلاین و برند تولیدکننده پوشاک در این موتور جستوجو پوشش داده شدهاند. اصلیترین هدف این فناوری توانمندکردن مشاغل خرد در سراسر کشور است.