امیرمحمد مجیدی در این مصاحبه به تحلیل بازار ساختوساز در تهران و چالشهای آن میپردازد. او ابتدا اشاره میکند که تهران همچنان یکی از بهترین گزینهها برای ساخت و ساز است، حتی در شرایط فعلی که برخی ممکن است به این موضوع شک کنند. مجیدی توضیح میدهد که مدیریت تقاضا میتواند نقش زیادی در موفقیت سازندگان ایفا کند و اگر سازندهای برند شده باشد، حتی در بازار رکود هم میتواند به راحتی به فروش برسد.
او معتقد است که سازندگانی که اصول برندسازی و استراتژیهای فروش را به خوبی یاد گرفتهاند، هیچگاه در بازار با مشکل مواجه نمیشوند. بهویژه در دورههای رکود، فرصتهای زیادی برای سازندگانی که از مشاورین متخصص استفاده میکنند، وجود دارد.
وی همچنین به کاهش هزینههای تبلیغات در دوران رکود اشاره میکند و از آن به عنوان یک فرصت برای سازندگان یاد میکند. به گفته او، هزینههای تبلیغات در این دوره به حداقل رسیده و این موضوع به سازندگان این امکان را میدهد که با هزینههای پایینتر، برند خود را تقویت کرده و فروش بیشتری داشته باشند.
در نهایت، مجیدی بر اهمیت استراتژی برندسازی تاکید میکند و میگوید که با استفاده صحیح از استراتژیهای فروش و برندینگ، سازندگان میتوانند در این شرایط دشوار بهترین نتایج را بگیرند و پروژههای موفقی به اتمام برسانند.