هجدهمین نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5″، موضوع “آشنایی با ابزارهای نوین تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی” را بررسی می کند.

به گزارش صما؛ حسین اقدامی، وکیل دادگستری و مشاور حقوقی با تخصص در سرمایه‌گذاری در ساخت و ساز، با بیش از ۱۲ سال تجربه وکالت تخصصی در زمینه دعاوی ملکی و مشاوره حقوقی، به ارائه این ورکشاپ خواهد پرداخت. حسین اقدامی در کارنامه خود وکالت در بیش از ۳۵۰ پرونده حقوقی و کیفری ملکی، مشاوره در بیش از ۲۰۰۰ دعوا و اختلاف ملکی، و طراحی دوره‌های آموزشی وکالت تخصصی مشارکت در ساخت دارد. این ورکشاپ با عنوان “آشنایی با ابزارهای نوین تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی” در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۶:۰۰ در سالن B برگزار خواهد شد.

نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5” به عنوان نخستین برنامه ملی در عرصه صنعت ساختمان در سال ۱۴۰۳، از ۱۶ تا ۱۸ مرداد در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، برگزاری بیش از ۴۰ ورکشاپ است که فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری از تجربیات متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه و ارتقاء مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در ورکشاپ‌ها و جلسات B2B و اجلاس هجدهم، به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.samair.ir/builder مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد برنامه‌های نمایشگاه و جلسات، با دبیرخانه نمایشگاه یا از طریق وب‌سایت رسمی تماس حاصل فرمایید.

source

توسط chidanet.ir