در روز نخست هجدهمین نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5″، ورکشاپ “برند‌سازی، ساختمان و اصالت با نگاهی به چالش‌های پیش رو” برگزار می‌شود.

این ورکشاپ توسط «پویا سیدین نور»، استراتژیست برند و مشاور ارتباطات بازاریابی، موسس و مدیرعامل شرکت حس یک نگاه، ارائه خواهد شد. پویا سیدین نور با تمرکز بر برندسازی اصیل در صنعت ساختمان و معماری و همکاری با برندهای ملی و بین‌المللی همچون Terraco, CTBUH, Renson, KNAUF, Wyndham Hotel and Properties، تجربیات و دانش خود را در این حوزه به اشتراک می‌گذارد.

این ورکشاپ در روز سه‌شنبه ۱۶ مرداد، از ساعت ۱۶:۰۰ تا ۱۷:۰۰ در سالن B برگزار خواهد شد.

نمایشگاه و همایش ملی “سازندگان، سرمایه‌گذاران و توسعه‌گران کشور BID5” که از ۱۶ تا ۱۸ مرداد در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود، به عنوان نخستین برنامه ملی در عرصه صنعت ساختمان در سال ۱۴۰۳، فرصتی منحصربه‌فرد برای توسعه دانش، گسترش شبکه‌های حرفه‌ای و فراهم آوردن زمینه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت در پروژه‌های مختلف ساختمانی و معماری را فراهم می‌کند.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این رویداد، برگزاری بیش از ۴۰ ورکشاپ است که فرصتی بی‌نظیر برای یادگیری از تجربیات متخصصان و صاحب‌نظران این حوزه و ارتقاء مهارت‌ها و دانش حرفه‌ای بازدیدکنندگان فراهم می‌آورد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در ورکشاپ‌ها و جلسات B2B و اجلاس هجدهم، به وب‌سایت رسمی نمایشگاه به آدرس www.samair.ir/builder مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد برنامه‌های نمایشگاه و جلسات، با دبیرخانه نمایشگاه یا از طریق وب‌سایت رسمی تماس حاصل فرمایید.

 

source

توسط chidanet.ir