به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان، به‌همراه سید عبدالهادی عبایی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان و جمعی از مسئولین با ۶۲ نفر از شهروندان ملاقات کرده مسائل و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد.

بیات منش با اشاره به اهمیت پاسخگویی شفاف و مستمر به درخواست‌های شهروندان اظهار کرد: جلسه ملاقات مردمی، عمومی و افزایش رضایتمندی مراجعین، تکریم و حل مشکلات آن‌ها به صورت هفتگی و منظم برگزار می‌شود.

وی افزود: پس از شنیدن صحبت‌های مردم به‌صورت چهره به چهره و آگاهی از قضایای مطرح شده دستورات لازم را برای رفع مشکلات و اجابت درخواست‌های ارباب رجوع در چارچوب قوانین و مقررات صادر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان ادامه‌داد: در این جلسه که از ساعت ۱۰ تا ۱۴ برگزار شد، درخواست و مطالبات ۶۲ نفر به‌صورت چهره به چهره بررسی شد.

وی یادآور شد: در صورتی که مشکل و درخواست متقاضی، قانونی و در سطح اختیارات استان بوده اما از طرفی نیازمند دستور و مساعدت مدیرکل باشد می‌توان از ظرفیت برنامه ملاقات عمومی استفاده‌ کرد.

بیات منش خاطر نشان کرد: بیشتر حجم مراجعان در خصوص موضوعات مسکن، املاک، شهرسازی و بازآفرینی شهری بود.

source

توسط chidanet.ir