مجید واشقانی زاده ۱۳۵۹ در تهران است. واشقانی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی متالورژی است، علاقه به بازی در ژانر کمدی دارد. مجموعه هفت سر اژدها آخرین سریالی است که از این بازیگر پخش شده است. واشقانی در رئالیتی شو شب‌های مافیا، جوکر حضور داشته است و برنامه‌ ایران بین را در تلویزیون اجرا کرده است.

مجید واشقانی

سرویس خواب بالسا

این بازیگر محبوب کشورمان به تازگی تصویری از خودش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است:

مجید واشقانی

معماری داخلی و دکوراسیون با تمرکز بر سادگی و استفاده از هنر مدرن دیده می‌شود. دیوار پشت سر مجید واشقانی حاوی یک نقاشی بزرگ با رنگ‌های گرم و پرجنب‌وجوش است که به فضا انرژی و هیجان می‌بخشد. انتخاب چنین تابلویی در دکوراسیون داخلی، برای ایجاد کنتراست با رنگ‌های خنثی‌تر دیگر عناصر فضا مانند کفپوش و مبلمان استفاده شده است. کفپوش فضا از جنس چوب روشن است که به اتاق حسی گرم و دلپذیر می‌دهد و در عین حال به حفظ نور و روشنایی کمک می‌کند. نیمکتی که فرد روی آن نشسته است، طراحی مینیمالی دارد و رنگ آن در هماهنگی با تابلو هنری قرار دارد و تأکیدی بر هنر مدرن است.

در پس‌زمینه نیز یک آباژور ساده اما شیک دیده می‌شود که با پایه چوبی خود به نوعی تداوم طراحی طبیعی کف و هماهنگی رنگی ایجاد می‌کند. این نوع دکوراسیون با بهره‌گیری از سادگی و تمرکز بر قطعات هنری، فضایی آرام و همزمان هنری ایجاد کرده است.

source

توسط chidanet.ir