نقشه ساختمان عرض ۱۰ متر بر اساس نیازهای هر کارفرما می تواند طراحیِ خاص و منحصر به فردِ خودش را داشته باشد. در این بخش ، به بررسی نقشه سه خوابه ای می پردازیم که موضوع حریم خصوصی ، حرف اول و آخر را میزند. نکته مهم در طراحی این پلان ، تفکیک فضای TV Room از سالن پذیرایی است که در چارچوب پررنگتر کردن حریم خصوصی در عرصه بندی معماری است.

پلان طبقه همکف:

نقشه ساختمان عرض ۱۰ متر در طول ۱۹ متر می باشد. این پروژه مجموعا شامل سه پلان زیرزمین، پلان طبقه همکف و پلان تیپ طبقات (طبقه اول + طبقه دوم) می باشد که ما صرفا نقشه طبقه همکف و تیپ طبقات را منتشر کرده ایم. طبقه همکف و تیپ طبقات به دلیل درخواست کارفرما دارای دو خواب مستر + یک خواب فرزند می باشند. از عرصه های دیگر می توان به لابی ورودی ، لابی خصوصی ، سرویس توالت ، سرویس حمام ، لاندری ، TV Room ، پذیرایی ، آشپزخانه و مطبخ ،کریدور ورودی ، بارانگیر ، راه پله و آسانسور ، حیاط خلوت و نورگیر اشاره کرد.

نقشه ساختمان عرض 10 متر

پلان تیپ طبقات

این نقشه سه خوابه در پلان طبقات رویهِ پلانِ همکف را تکرار کرده با این تفاوت که در پلان تیپ طبقات شاهد تراس کاربردی و فضای پذیرایی و آشپزخانه بزرگتر به نسبت طبقه همکف هستیم. در طراحی این پلان هیچ خبری از پرتی فضا نیست و نقشه ساختمان متناسب با نیاز های کارفرما طراحی شده است.

نقشه سه خوابه

نظر شما در مورد نقشه ساختمان عرض ۱۰ متر چیست ؟ دیدگاه خود را در خصوص نقشه سه خوابه بیان نمایید. همچنین اگر شما هم به دنبال طراحی نقشه ساختمان سفارشی برای زمین خود هستید از طریق فرم درخواست مشاوره اقدام نمایید.

تحریریه خانه طرح
منبع : khanetarh

source

توسط chidanet.ir