تفکیک محیط یک شرکت به فضاهای کوچک‌تر، می‌تواند آرامش، راحتی و کارایی محیط اداری را برای افراد حاضر در آن مکان افزایش دهد. این کار باعث می‌شود که انگیزه کارمندان و به دنبال آن بازدهی کارها نیز بیشتر شود. شما می‌توانید برای این کار از دو گزینه دیوار بتنی و سنتی، و یا دیوار کاذب و مدرن استفاده نمایید. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از دیوار کاذب یا همان پارتیشن فریم‌لس اداری استفاده نمایید تا با کمترین دردسر و مشکل، بتوانید محیط مورد نظر را به فضاهای کوچک‌تر تفکیک نمایید. اگر شناخت کافی درباره انواع پارتیشن فریم‌لس و مزایا نصب پارتیشن فریم‌لس اداری ندارید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید تا بتوانید انتخاب درستی در این زمینه داشته باشید.
پارتیشن فریم لس
اگر قصد خرید و یا دریافت مشاوره در زمینه پارتیشن فریم لس را دارید با شماره ۰۹۱۲۴۳۴۰۴۹۸ تماس بگیرید و یا روی لینک کلیک کنید.

پارتیشن فریم‌لس اداری چیست؟

پارتیشن در واقع نوعی جداکننده است که می‌تواند محیط مورد نظر شما را به دو یا چند بخش اختصاصی یا عمومی تقسیم کند. پارتیشن فیرم‌لس اداری نیز به نوعی چارتیشن گفته می‌شود که ضخامت پروفیل‌های آن بسیار کم است و یا قابی اطراف آن وجود ندارد و تنها از جنس شیشه می‌باشد. در بسیاری از محیط‌های اداری، ممکن است به بخش‌های مختلفی نیاز باشد تا علاوه بر ایجاد فضای خصوصی، کارمندان به دلیل رفت و آمد زیاد، شلوغی و سر و صدا دچار مشکل نشوند. در چنین شرایطی ساخت دیوار به روش سنتی می‌تواند دشوار، زمان‌بر و بسیار پرهزینه باشد. به همین دلیل، استفاده از پارتیشن فریم‌لس اداری برای جداسازی محیط و ایجاد فضاهای کوچک‌تر می‌تواند بهترین انتخاب است.
پارتیشن فریم‌لس اداری علاوه بر تفکیک محیط، مزایای دیگری نیز دارد که از جمله این مزایا می‌توان به شیک و مدرن بودن آن اشاره کرد. نصب پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس در یک فضای اداری، می‌تواند تغییرات بسیاری در ظاهر آن محیط ایجاد کرده و تاثیر بسزایی در طراحی دکوراسیون داخلی و زیبایی فضا داشته باشد.
پارتیشن فریم لس

انواع پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس اداری

پارتیشن‌های فریم لس از جنس شیشه ساخته می‌شوند و شیشه‌ای که برای ساخت این پارتیشن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند تک جداره یا دوجداره باشد. با توجه به این موضوع، انواع پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس یا بدون قاب شامل موارد زیر می‌شوند:

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس تک جداره

همانطور که گفتیم این نوع پارتیشن بدون قاب بوده و پروفیل‌های به کار رفته در آن ضخامت بسیار کمی دارند. پارتیشن فرین‌لس اداری تک جداره از قیمت کمتر، نصب آسان‌تر و مدت زمان کمی برای طراحی و نصب برخوردار است. این پارتیشن می‌تواند فضای ایجاد شده را نسبت به آلودگی‌های صوتی تا حد زیادی عایق کرده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند. به همین دلیل پارتیشن فریم‌لس تک جداره می‌تواند برای فضاهای کوچک انتخاب بسیار مناسبی باشد. علاوه بر این، شما می‌توانید برای پارتیشن خود از انواع شیشه‌های رنگی و مات استفاده کرده و زیبایی فضا را چندین برابر نمایید. پارتیشن شیشه‌ای تک جداره ضخامت و وزن کمی دارد، به همین دلیل ممکن است در برابر انواع ضربه مقاومت کمی داشته باشد و به سرعت بشکند.

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس دو جداره

پارتیشن شیشه‌ای فریم‌لس دوجداره، به دلیل داشتن دو لایه شیشه، ضخامت بیشتری داشته و قابی که دور آن نصب می‌شود به صورت مخفی و کشویی است تا زیبایی و ظرافت آن حفظ شود. پارتیشن دوجداره از دو لایه شیشه و یک لایه خلا در میان این دو لایه تشکیل شده است، به همین دلیل ضخامت بیشتری داشته و عایق بسیار خوبی در برابر هرگونه آلودگی صوتی به شمار می‌رود. بدین ترتیب پارتیشن فریم‌لس دوجداره برای محیط‌های اداری پر رفت و آمد بسیار گزینه مناسبی است. این پارتیشن می‌تواند عایق بسیار خوبی برای حرارت بوده و در جلوگیری از اتلاف انرژی نیز تاثیر بسزایی داشته باشد. ضخامت و وزن بالای این پارتیشن، موجب افزایش مقاومت آن در برابر هرگونه ضربه و فشار شده و استحکام بیشتری نسبت به پارتیشن فریم‌لس تک جداره دارد.
پارتیشن فریم لس

به نقل از سایت آنیل چوب:

پارتیشن شیشه ای به عنوان دیوارهای جداکننده مدرن، شیک و امروزی در محیط های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرد و دارای طرفداران و علاقه مندان زیادی است. این محصولات با حفظ نور و زیبایی محیط کار، حریم خصوصی افراد را در شرکت‌ها و ادارات تامین می‌کند.

این نوع پارتیشن با استفاده از فریم‌های آلومینیومی، استیل و سایر یراق آلات نگهدارنده استاندارد با بهترین کیفیت و زیباترین ظاهر در محیط های کاری اجرا و نصب میشود.

نصب پارتیشن فریم‌لس اداری چه مزایایی دارد؟

همانطور که پیش از این به آن اشاره کردیم، پارتیشن فریم‌لس اداری از مزایای بسیاری برخوردار است که در این بخش به بیان این مزایا می‌پردازیم.

امکان نظارت بر فضای اطراف و کارکنان

پارتیشن فریم‌لس اداری از جنس شیشه است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در کنار ایجاد فضاهای اختصاصی و جدا از هم، بتوانید بر تمام محیط و عملکرد کارکنان اداره خود نظارت داشته باشید. بدین ترتیب راندمان کاری افزایش پیدا کرده و شما نیز نظارت کافی را بر محیط خواهید داشت.

طراحی و نصب راحت

طراحی پارتیشن فریم‌لس اداری بر اساس نیاز و شرایط محیط مورد نظر شما انجام شده و مدت زمان بسیار کمی برای آن احتیاج است. علاوه بر این، نصب پارتیشن در فضای مورد نظر شما امری بسیار آسان بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کند.

شستشو و نظافت آسان

با توجه به شیشه‌ای بودن پارتیشن فریم‌لس اداری، نظافت و تمیز کردن آن نیز بسیار آسان بوده و در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر است. برای این کار تنها کافی است از یک دستمال نم‌دار و اسپری شیشه پاک‌کن استفاده نمایید تا به راحتی پارتیشن شما تمیز شود.

دارای نمای مدرن، زیبا و منحصر به فرد

پارتیشن‌های شیشه‌ای فریم‌لس از زیبایی و جذابیت ظاهری منحصر به فردی برخوردار هستند و با ظاهر مدرن خود می‌توانند تاثیر بسیاری در دکوراسیون داخلی اداره شما داشته باشند. همچنین می‌توانید طراحی پارتیشن اداری خود را با المان‌های موجود دیگر در اداره همچون مبلمان و میز و صندلی هماهنگ نمایید.

اشغال فضای بسیار کمتر

پارتیشن‌های فریم‌لس اداری از ضخامت بسیار کمی برخوردار هستند، به همین دلیل فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند و شما می‌توانید از تمام متراژ فضای مورد نظر خود حداکثر استفاده را ببرید.

جلوگیری از ورود هرگونه آلودگی به فضای ایجاد شده

این پارتیشن‌ها می‌توانند از ورود گرد و غبار، عوامل بیماری‌زا، حشرات و جانوران موذی و … به داخل فضای ایجاد شده جلوگیری کرده و خاطر شما را از این نظر آسوده نماید. علاوه بر این، می‌تواند یک عایق بسیار مناسب در برابر آلودگی صوتی بوده و از ورود صدا از محیط بیرون و خروج صدا از فضای داخل جلوگیری نماید.

امکان اجرا در شرایط گوناگون

پارتیشن فریم‌لس اداری برخلاف سایر انواع پارتیشن می‌تواند در هر محیط و با هر شرایطی نصب شود. علاوه بر این، می‌توان این پارتیشن را با پارتیشن‌های دوجداره نیز ترکیب نمود تا از قرار گرفتن کابل برق و شبکه در خارج از پارتیشن جلوگیری شود.

هزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه

قیمت پارتیشن فریم‌لس اداری نسبت به سایر انواع پارتیشن بسیار مقرون به صرفه‌‌تر بوده و با توجه به مزایایی که دارد می‌توان آن را به عنوان یک انتخاب فوق‌العاده برای هر محیطی با هر شرایطی دانست.
برای دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع پارتیشن اداری و خانگی با مجموعه ورک وود تماس بگیرید. ۰۹۱۲۴۳۴۰۴۹۸

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و پرشین سازه در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

source

توسط chidanet.ir