صلاح یکتا که به تازگی در اینستا با قلنج گیری وایرال شده تصویری از دفتر کارش منتشر کرده که امروز در چیدانه به بررسی آن می‌پردازیم:

صلاح الدین یکتا

مبل چستر در دفتر کار:

مبل چستر

فیلم نت

مبل چستر اداری چیست؟

قبل از آنکه بخواهیم به این سوال بپردازیم که مبل چستر اداری برای چه فضایی مناسب است؟ می خواهیم به شما بگوییم که اصلا به چه سبک صندلی اداری و مبل اداری، مبل چستر گفته می شود.

در واقع مبل چستر یکی از قدیمی ترین انواع مبل های لوکس و سلطنتی می باشد که از مهم ترین ویژگی های آن این است که روی تکیه گاه، دسته و نشیمن آن لمسه کاری و دکمه کاری انجام گرفته است.

این مدل مبل های اداری علاوه بر دکمه کاری و لمسه کاری هایی که روی آن ها انجام شده دارای یکسانی مشخصی بین دسته ها و تکیه گاه مبل می باشند.

بد نیست بدانید که در مدل های قدیمی این مدل مبلمان بیشتر از روکش های چرم برای این مدل مبل استفاده میشده است.

مبل چستر

کاربرد مبل چستر اداری

اما، برایتان بگوییم از کاربردهای این مدل مبل اداری، اینکه شما چه سبک و طرح مبلمانی را برای دفتر کار خود انتخاب می کنید شاید در ظاهر چندان اهمیت نداشته باشد اما اینکه از کاربرد اصلی آن ها اطلاع داشته باشید می تواند در نحوه خرید شما تاثیرگذارتر باشد.

شما باید دقت داشته باشید مبلمانی که برای دفتر و شرکت خود خریداری می کنید با سبک میز مدیریت، صندلی اداری، پارتیشن های اداری و سایر تجهیزات اداری شما هماهنگی و تناسب داشته باشند.

از آنجایی که مبل چستر اداری از نظر روکش، رنگ بندی و حتی فرم و حالت آن بسیار متنوع است، به همین دلیل می توان متناسب با دکوراسیون و چیدمان محیط اتاق مدیریت و سالن انتظار و غیره آنها را انتخاب کرد.

مهم ترین موارد کاربرد مبل چسترفیلد اداری

از مهم ترین موارد کاربرد مبل چسترفیلد اداری می توان به دو مورد زیر اشاره کرد.

  1. مبل چستر فیلد در محیط های اداری مدرن
  2. مبل چستر فیلد اداری کلاسیک

مبل چستر فیلد در محیط های اداری مدرن

در این بخش از مقاله مربوط به مبل چسترفیلد اداری برای چه فضایی مناسب است؟، می خواهیم برایتان از کاربرد این مدل مبلمان در محیط های اداری مدرن بیشتر بگوییم.

خیلی از محیط های اداری هستند که این روزها به دنبال چیدمان مدرن و مینیمال می باشند به همین خاطر است که به دنبال این هستند تا در کنار سادگی در این محیط ها با انتخاب مبل و صندلی اداری و غیره یک محیط شیک و زیبا را فراهم کنند.

اگر برای یک محیط اداری مدرن به دنبال مبل چستر مناسب می باشید، پیشنهاد ما به شما مبل های چستر قایقی می باشد.

چون این مدل مبل های چستر تناسب بیشتری با محیط های مدرن دارند. روکش این مبل ها مخمل و پارچه هایی به جزء پارچه چرم می باشد.

مبل چستر فیلد اداری کلاسیک

اما، برای محیط های اداری که به دنبال دیزاین های کلاسیک هستند باید بگوییم که بیشتر چسترهایی که روی آن ها لمسه کاری بیشتری انجام شده انتخاب خوبی است.

مبل چستر

source

توسط chidanet.ir