تفاوت استراکچر وال هنگ گبریت آلفا و سیگما در ظاهر و عملکرد آنهاست. گبریت برند پیشرو در تولید لوازم بهداشتی و سرامیک حمام بوده و محصولات آن همواره از بهترین محصولات بازار میباشند.

به گزارش اخبار ساختمان، فلاش تانک توکار گبریت که به استراکچر والهنگ گبریت نیز شناخته میشود،  به گونه ای طراحی شده که در داخل دیوار قرار میگیرد، لذا مخزن فلاش تانک و لوله‌های آن قابل رویت نبوده و تنها کلید فلاش تانک توکار بر روی دیوار قابل مشاهده می باشد که نه تنها باعث صرفه‌جویی در فضا می گردند و بلکه فضا سرویس بهداشتی را مدرن و شیک می نمایند.

 

استراکچر والهنگ

استراکچر گبریت (Geberit) یا همان فلاش تانک توکار  گبریت در دو مدل استراکچر والهنگ و استراکچر زمینی است.

فلاش تانک والهنگ یا همان استراکچر توکار برای والهنگ؛ و استراکچر زمینی یا همان فلاش تانک توکار زمینی که برای توالت ایرانی استفاده می شود. لازم به ذکر است که فلاش تانک های توکار مخصوص وال هنگ، در دو مدل تمام فریم و نیم فریم تولید میشوند.

فلاش تانک توکار گبریت یا همان استراکچر وال هنگ گبریت در سه مدل آلفا، سیگما و امگا تولید میشوند. در ایران فقط مدل آلفا و سیگما وجود دارد و مدل امگا که لوکس ترین و گران قیمت ترین مدل فلاش تانک توکار است، هنوز وارد ایران نشده است. در ادامه به تفاوت استراکچر وال هنگ گبریت آلفا و سیگما می پردازیم.

تفاوت استراکچر سیگما و آلفا در چیست؟

فلاش تانک های گبریت آلفا از مدل های اقتصادی و کاربردی فلاش تانک توکار گبریت هستند که قابلیت اتصال به والهنگ گبریت و توالت شرقی (زمینی) را دارند.

فلاش تانک های گبریت سیگما عموما به دلیل نوع مکانیزم و ساختارشان، برای اتصال به والهنگ پر طرفدار تر هستند اما مدل های مخصوص توالت ایرانی (زمینی) را نیز دارند. مدل های سیگما دارای قیمت بالاتری نسبت به مدل های آلفا هستند.

تفاوت های ظاهری استراکچر والهنگ گبریت آلفا و سیگما

مدل های آلفا و سیگما تفاوت ظاهری چندانی ندارند و تفاوتشان فقط در وجود پروفیل افقی بالای استراکچر میباشد که مدل های سیگما پروفیل افقی دارند و مدل های آلفا ندارند.

علاوه بر این، ظاهر دریچه کلید فلاش تانک در مدل های آلفا و سیگما کمی باهم متفاوت است اما در عملکرد تاثیر چندانی ندارد.

تفاوت عملکردی مدل آلفا و سیگما

مدل های سیگما مجهز به لوله ارسال برق (IR) هستند که برای انواع کلیدهای هوشمند، لمسی و حرارتی کاربرد دارند. همچنین، این لوله‌ها برای ساختار وال هنگ‌های هوشمند و نیمه هوشمند نیز ضروری‌اند. واضح است که فلاش تانک های آلفا فاقد لوله ارسال برقIR بوده که این مورد در نوع عملکرد آنها نیز موثر است .

بنابراین، در صورت استفاده از وال هنگ هوشمند یا نیمه هوشمند، پیشنهاد میشود که حتما از مدل های فلاش تانک توکار سیگما استفاده کنید.

 

تفاوت استراکچر والهنگ گبریت آلفا و سیگما

تفاوت در کلید تخلیه فلاش تانک های توکار گبریت آلفا و سیگما

هر مدل از فلاش تانک های آلفا و سیگما، به کلید فلاش تانک مخصوص خودشان متصل میشوند. به عبارتی فلاش تانک توکار گبریت مدل سیگما به کلیدهای فلاش تانک مدل سیگما و فلاش تانک های مدل آلفا به کلید های مدل آلفا متصل میشوند.

کلیدهای آلفا و سیگما گبریت، تفاوت های شاخصی ندارند؛ اما مدل های آلفا ساده تر و محدودتر؛ و مدل های سیگما متنوع تر و هوشمند تر هستند. برای مثال کلیدهای فلاش تانک گبریت سیگما دارای مدل های لمسی، سنسور دار و غیره است که در رنگ های بسیار جذاب مانند مشکی مات و..، عرضه میشوند.

خرید فلاش تانک توکار گبریت آلفا و سیگما

گبریت مارکت، به‌عنوان نمایندگی رسمی محصولات گبریت، با ارائه گارانتی 5 ساله، خدمات پس از فروش ممتاز و ضمانت اصالت کالا، تمامی محصولات گبریت را به بازار عرضه می‌نماید.

source

توسط chidanet.ir