معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد؛

معاون فنی مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن از اقدام این سازمان در زمینه صنعتی سازی و استفاده از فناوری های نوین در احداث ساختمان های مربوط به خدمات روبنایی از جمله مدارس، مساجد و کلانتری ها در شهرک های مسکونی دولتی خبر داد.

به گزارش اخبار ساختمان، علیرضا صادقیان فر معاون فنی مهندسی سازمان با تاکید بر اهمیت صنعتی سازی و استفاده از فناوری های نوین در احداث خدمات روبنایی در شهرک های مسکونی گفت: با توجه به سیاستگذاری ها و تکالیف موجود در برنامه هفتم پیشرفت، صنعتی سازی و استفاده از فناوری های نوین در تمامی ساختمان ها مربوط به خدمات روبنایی در شهرک های مسکونی دولتی که توسط سازمان ملی زمین و مسکن تامین اعتبار می شود، برای مجریان و کارگزاران اجباری می شود.

معاون فنی و مهندسی سازمان ملی زمین و مسکن افزود: از اولویت های سازمان ملی زمین و مسکن ارتقا سطح کیفی ساخت و ساز و بهره‌ور شدن اقدامات در شهرک های مسکونی دولتی است و در این مسیر سازمان نوسازی مدارس، همکاری نزدیک و همراهی مناسبی با سازمان دارد.

صادقیان فر ادامه داد: امیدواریم سایر دستگاه ها نیز با دغدغه لازم همراهی در این زمینه را بیش از پیش گسترش دهند.

وی در خصوص آمادگی سازمان ملی زمین و مسکن برای گسترش این فناوری ها در کشور نیز گفت: سازمان ملی زمین و مسکن در راستای ترویج صنعتی سازی و فناوری های نوین به دستگاه های متولی اعتبار لازم را کمک می کند.

پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

source

توسط chidanet.ir