به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، در مراسم شب گذشته ورزش زورخانه ای رضا سیفی سر تمرین کشتی گیران خانه کشتی شهیدان صبوری حضور یافت و سپس پس از پایان تمرین و گفت‌وگو با ورزشکاران به زورخانه هژبر رفت.

گفتنی است؛ در این مراسم ورزش پهلوانی، پهلوان محمدعلی حساس از نام آوران کشتی پهلوانی و استاد علی حق وردی، حاج رضا رستمی و ..حضور داشتند.

سیفی در این مراسم با بیان اینکه افتخار حضور در جمع شما عزیزان را دارم، گفت: بحمدالله این ورزش و فضای حاکم در زورخانه، فضای معنوی است و از اینکه در جمع شما پهلوانان حضور دارم افتخار می کنم.

سیفی در ادامه گفت: وجود بزرگان و پهلوانانی مثل پهلوان حساس، پهلوان توپچی و .. برای این منطقه و ما برکت است و ان شاء الله این جمع همیشه گرم و صمیمی باقی بماند و شما و خانواده هایتان در صحت و سلامت و در پناه امیرالمومنین(ع) باشید.

وی افزود؛ در شهرداری منطقه ۱۷ الویت‌مان توجه به ورزش زورخانه ای و کشتی است، در واقع نگاه بزرگان ورزش کشور نیز به این رشته ها نگاه ترویجی و ویژه است، ما نیز به عنوان خادمین شما در این مسیر به تبلیغ و ترویج این ورزش های باستانی آنچه در توان داریم، کمک خواهیم کرد.

گفتنی است؛ بزرگان زیادی در زورخانه هژبر از دیرباز تاکنون مشغول خدمتگزاری و ورزش پهلوانی بوده اند، نام آورانی همچون پهلوان حساس پهلوان توپچی و.. در این مجموعه حضور داشتند و و از مفاخر و پیشکسوتان این ورزش پهلوانی و منطقه ۱۷ به شمار می‌روند.

به این مطلب امتیاز دهید

source

توسط chidanet.ir