همشهری آنلاین: در یک سال اخیر بازیگران زیادی در نقش های مختلف جلوی دوربین رفته اند و از قضا مجریان هم همین وضعیت را دارند. تلویزیون محدود به حضور چند مجری و چند بازیگر شده و البته این موضوع در رئالیتی شوهای شبکه نمایش خانگی نیز دیده می شود.
به نظر می رسد انتخاب سازندگان سریال های تلویزیونی و رئالیتی شوها نیز از یک سو با وجود دستمزدهای بالای چهره های شناخته شده و کم کار شدن برخی از بازیگران از سوی دیگر محدود است.
این موضوع در برنامه های تلویزیونی و رئالیتی شوها بیشتر دیده می شود. در شبکه نسیم حضور مجریانی مثل عبدالله روا و شهرام شکیبا قابل توجه است اما همین مجری ها در مسابقه های خانگی چون «سرگیجه» نیز حضور دارند.
پژمان بازغی که حالا چهره ثابت اجرا در تلویزیون شده و در شبکه سه چهره ثابت برنامه عمارت است و در سریال «گردن زنی» شبکه نمایش خانگی و سریال «غریبه» در تلویزیون نیز دیده شده است.
امیرحسین مدرس از دیگر مجریانی است که در شبکه های مختلف و در برنامه های تلویزیونی مجری است. این در حالی است که به نظر اجرای برنامه های تلویزیونی نهایت به ۵ مجری سپرده شده و تلویزیون دیگر کسی را برای اجرای برنامه های خود ندارد.

این بازیگران و مجریان همه جا هستند

گاهی برنامه ها و مسابقه های تلویزیونی و یا رئالیتی شو با دیدن یک بازیگر به سراغ همان شخص برای حضور در برنامه خودشان می روند. این موضوع به نظر درباره علی صادقی و قدرت ایزدی (عمو رشید) صدق می کند.
این دو بازیگر تلویزیونی در رئالیتی شو چارپایه حضور داشتند وبعدتر در «جوکر» دیده شدند که پخش آن در پلتفرم سازنده پخش می شود و به طور حتم اگر مسابقه یا برنامه ای در تلویزیون تولید شود سازندگان به زعم این که برنامه بهتر دیده می شود، به سراغ این بازیگران می روند.

این بازیگران و مجریان همه جا هستند

کمند و سپند امیرسلیمانی هم از بازیگران تلویزیون بودند که در حال حاضر در یک فیلم سینمایی (لالایی) بازی کرده و دیده می شود و البته در سری جدید «بفرمایید» شام هم حضو دارند. این دو در سریال «هشت پا» هم بازی می کنند.

دو سال پیش هم تلویزیون هم وضعیت را داشتند چند بازیگر در بورس بودند و در اکثر سریال ها بازی می کردند. از سوگل طهماسبی گرفته تا سیاووش طهمورث و رحیم نوروزی… البته این موضوع برای یکی دو سال اخیر نیست اما با تولیدات بیشتر شبکه نمایش خانگی و تولید و پخش مسابقه ها و رئالیتی شوها این موضوع بیشتر به چشم می آید. اما هیچ بازیگری مثل مهران رجبی رکورد بازی و حضور در برنامه های تلویزیونی در مقام مجری را ندارد.

source

توسط chidanet.ir