به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان، مهدی مقیمی گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تا تاریخ ۵ فروردین بیش از ۶۰۰۰ تماس تلفنی با مرکز مدیریت راه‌های اداره کل انجام شده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل با اشاره به اینکه  کاربران جاده‌ای می‌توانند برای استفاده از سامانه ۱۴۱ یکی از چهار بستر ارتباطی تلفن گویای ۱۴۱، اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱، تارنمای www.۱۴۱.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ را انتخاب نمایند گفت: این میزان تماس نسبت به متوسط روزانه در سال ۱.۵ برابر رشد داشته است.

مقیمی با تاکید بر اینکه با استفاده از سامانه‌های هوشمند جاده‌ای به صورت ۲۴ ساعته در حال پایش راه‌های استان هستیم افزود: بیشترین تماس‌های مردمی در این بازه مربوط به روز دوشنبه چهارم فروردین بوده که بیست درصد کل تماس‌ها را در طی این مدت اختصاص داده است. 

وی در ادامه توضیح داد: آگاهی از آخرین وضعیت راه های استان، وضعیت تردد، اطلاع از شرایط جوی و اعلام مشکلات جاده ای بیشترین موارد مطروح توسط کاربران جاده‌ای از طریق سامانه ۱۴۱ بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان سمنان با اشاره به امکانات متنوع سامانه ۱۴۱ از تمامی هموطنان درخواست کرد قبل از سفر حتما از طریق این سامانه‌ از اطلاعات مفید و کاربردی این سامانه برای ارتقای ایمنی و آگاهی لازم از شرایط جاده استفاده کنند و هر گونه مشکل یا انتقاد را با همکاران درمیان بگذارند.

source

توسط chidanet.ir