به گزارش همشهری آنلاین، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران درباره برنامه های این سازمان در نیمه اول سال جاری اظهار کرد: یکی از تمرکزهای سازمان توسعه بسترهای خدمت رسانی است. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلات فاقد تره بار، بازار احداث کنیم و در محلاتی که بازار داریم اما سرانه محله به اندازه ای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمی دهد، بازار اضافه کنیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته در صدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلات تهران بودیم و امسال هم طبق روال سال‌های گذشته عمل خواهیم کرد، گفت: در این راستا زمین هایی را تعبیه کردیم که در حال ساخت است. امیدواریم امسال حداقل ۲۰ بازار را در سطح شهر افتتاح کنیم.

بختیاری زاده ادامه داد: دستورالعمل دوم این است که بازارهایی که قابلیت توسعه دارند را در دستور کار توسعه قرار بدهیم تا کاربری بازارهای موجود را افزایش بدهیم و خدمات را تکمیل کنیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خاطرنشان کرد: دستورالعمل سوم نوسازی و بهینه سازی بازارهای فرسوده است. تعدادی بازار فرسوده در سطح تهران داریم که از نظر ساختار فیزیکی فرسوده شدهاند؛ باتوجه به تقاضای مردم آن محلات این بازارها را از نو می سازیم تا خدمات را توسعه می دهیم.

وی درباره اینکه که بازارهای جدید در چه مناطقی افتتاح می‌شوند، گفت: مناطق۱۷، ۷، ۲۰ و ۱۸ از مناطقی هستند که تا پایان خردادماه به سرانه آنها اضافه می شود.

بختیاری زاده در پایان تاکید کرد: البته در دیگر مناطق هم بازارهایی در حال ساخت است، هرچند تمرکز سازمان بر توسعه خدمات در جنوب تهران است تا بتوانیم سرانه های خدمت رسانی را در مناطق جنوبی تهران افزایش بدهیم.

source

توسط chidanet.ir