پایه میکروفون

رابط های صوتی Focusrite 3rd Gen Scarlett بلوک های سازنده یک استودیوی خانگی هستند که … [+] ابزار ضبط با کیفیت بالا را تقریباً در دسترس همه قرار می دهند.
FocusritePodcasting و ضبط خانگی هرگز آسان تر و مقرون به صرفه تر نبوده است. کیفیت تجهیزات صوتی که زمانی فقط در بهترین استودیوهای ضبط یافت می شد، اکنون می تواند برای استفاده در خانه با هزینه بسیار کمتر خریداری شود. با یک میکروفون خوب، یک رابط صوتی، یک کامپیوتر و یک کمک عظیم از استعدادها، می توان با چند صد دلار موسیقی عالی ساخت یا پادکست های آموزنده تولید کرد.
یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها در فضاهای ضبط و پادکست خانگی، Focusrite است، یک شرکت بریتانیایی که رابط‌های صوتی عالی و بسته‌های استودیویی می‌سازد که می‌توانند یک اتاق خواب ساده را به یک جاده کوچک ابی تبدیل کنند.
Focusrite به مدت پنج دهه تجهیزات صوتی را برای نوازندگان حرفه ای ضبط، تهیه کنندگان و استودیوها می سازد. ابزارهای تولید موسیقی Focusrite در ایجاد رکوردهای موفق بی شماری مؤثر بوده است و این برند مترادف با برخی از مشهورترین استودیوهای موسیقی جهان است.
احتمالاً شناخته شده ترین محصولات در خط فوکوسریت، طیف اسکارلت این شرکت است که با رنگ قرمز پر جنب و جوش که واحدهای اسکارلت را از تمام تجهیزات بی رنگ و مشکی موجود در اکثر استودیوها مشخص می کند، قابل تشخیص است. در کنار یک میکروفون خازنی خوب، تعداد کمی از نوازندگان نوظهور فاقد رابط صوتی اسکارلت برای ضبط بی دردسر در خانه هستند که می تواند دید موسیقی را به واقعیت تبدیل کند.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از اینکه فضاپیمای روسی در مدار متلاشی شد، پناه می گیرند. ضبط صدا در … [+] رایانه شخصی، مک یا رایانه لوحی.
Focusrite نسل سوم طیف اسکارلت Focusrite اکنون شامل دو بسته کامل ضبط است: Solo Studio و 2i2 Studio. شش محصول مستقل در طیف اسکارلت وجود دارد و هر کدام برای ضبط موسیقی، آواز یا پادکست در خانه طراحی شده‌اند. واحدهای مستقل Solo، 2i2، 4i4، 8i6، 18i8 و 18i20 هستند. همه واحدها به کاربران این امکان را می‌دهند تا با تقویت مهارت‌های موسیقی خود، به راحتی و با قیمتی مقرون به صرفه بر روی قابلیت‌های ضبط خود بسازند.
چه یک مبتدی کاملاً مبتدی باشید که به دنبال گرفتن بهترین تفاوت های ظریف یک گیتار یا آواز هستید و به دنبال ارتقای نسخه های ضبط شده فعلی خود به سطح بعدی هستید، رابط های Scarlett می توانند مجموعه ای از سینت ها، درام ماشین ها، پری امپ ها و افکت های یک استودیو را گرد هم آورند. . این شرکت ادعا می کند که یک واحد Scarlett برای پاسخگویی به نیازها و بودجه اکثر افراد وجود دارد.
برای شروع، به سادگی یک میکروفون و تعدادی هدفون را به رابط متصل کنید و از ابزار QuickStart برای دسترسی به ثبت محصول و تنظیم همه چیز استفاده کنید. پورت USB-C روی رابط‌ها می‌تواند مستقیماً به لپ‌تاپ متصل شود تا تقریباً در هر جایی ضبط کنید. رابط نسل سوم Scarlett را می توان با استفاده از Mac، PC، iPad، iPhone یا iPod touch با برنامه نرم افزار Focusrite Control کنترل کرد.
بسته‌های استودیو Focusrite Scarlet شامل همه چیزهایی است که برای شروع ضبط نیاز است، چه مجموعه‌ای از آهنگ‌ها یا یک پادکست [+].
Focusrite تمام رابط های نسل سوم اسکارلت با بسته ای از ابزارهای نرم افزاری برای شروع ضبط و تولید موسیقی و پادکست ارائه می شوند. این ابزارها شامل دو ایستگاه کاری صوتی دیجیتال جامع است: Ableton Live Lite و Pro Tools First Focusrite Creative Pack.
یکی از مواردی که در مورد این رابط های طراحی شده بریتانیایی متوجه شده ام کیفیت ساخت جامد و طراحی کاربرپسند آنهاست. طیف نسل سوم اسکارلت برای تولید صدای استودیویی با کیفیت بالا با قیمتی طراحی شده است که تقریباً برای هر کسی که شروع به کار ضبط یا پادکست می کند قابل دسترسی است.
سری Scarlett 3rd Gen دارای پیش تقویت‌کننده‌های میکروفون داخلی با سطوح نویز بسیار کم است که به کاربر امکان می‌دهد بدون نگرانی در مورد تنظیمات پیچیده صدا، روی موسیقی یا پادکست تمرکز کند.
همه واحدهای سری اسکارلت دارای ویژگی «Air» هستند که صدای گیتارها و آوازها را روشن‌تر و جادارتر می‌کند و چیزی را ایجاد می‌کند که Focusrite آن را «درخشندگی براق و درجه یک استودیو» می‌نامد. عملکرد “Air” از فناوری موجود در پیش تقویت کننده استودیو حرفه ای ISA افسانه ای Focusrite تقلید می کند.
یک رابط Scarlett وجود دارد که متناسب با نیازهای بیشتر افراد طراحی شده است.
FocusriteFocusrite بسته‌های Scarlett Studio را ارائه می‌دهد. یک راه حل کامل “استودیو در یک جعبه” که همه چیزهایی را دارد که یک نوازنده نوظهور برای شروع به کار نیاز دارد. بسته‌ها شامل یکی از رابط‌های USB Scarlett Focusrite است.
بسته Scarlett SOLO Studio شامل رابط Scarlett Solo است که برای ضبط با یک میکروفون یا ورودی خط برای ضبط آواز یا یک ساز ایده آل است. با رفتن به سطح بعدی، بسته Scarlett 2i2 Studio وجود دارد که شامل رابط Scarlett 212 است که دارای دو ورودی میکروفون/خط برای ضبط صدا و یک ساز، به طور همزمان است.
علاوه بر رابط های صوتی، بسته های استودیو دارای یک میکروفون خازنی CM25 MkIII برای ضبط دقیق و با کیفیت استودیو می باشد. برای نظارت بر ضبط و پخش، یک جفت هدفون HP60 MkIII حرفه ای پشت بسته نیز وجود دارد. این هدفون راحت برای پخش فایل های ضبط شده ایده آل است و صدایی خنثی دارد که برای میکس و نظارت بر ضبط ها مناسب است. در نهایت، کیت ها شامل کابل های XLR و USB برای اتصال رابط ها به میکروفون و کامپیوتر می شوند.
قیمت و در دسترس بودن: بسته‌های استودیو Focusrite Scarlett اکنون در دسترس هستند. بسته Scarlett Solo Studio 209.99 پوند / 229.99 دلار قیمت دارد در حالی که Scarlett 2i2 Studio با قیمت 259.99 پوند / 279.99 دلار به فروش می رسد.
اطلاعات بیشتر:
من را در لینکدین دنبال کنید. Mark SparrowFollowingI صدای مصرف کننده، گجت ها، مک های اپل و عکاسی دیجیتال را پوشش می دهد. من عاشق فناوری سرگرم کننده، خلاق و سازنده هستم. من جالب ترین و خلاقانه ترین ابزارها را شکار می کنم تا بدانید چه چیزی ارزش خرید دارد.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chidanet