شیرآلات ساختمانی
نمایشگاه سالانه صنعت آشپزخانه و حمام، برترین نمایشگاه برای شناسایی محصولات و روندهای جدید برای … [+] پروژه های مسکونی است.
نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام

تصحیح: نسخه قبلی این داستان ماشین های ظرفشویی بکو را با بطری های بازیافتی ساخته شده است. این در واقع لباسشویی آنهاست که هستند.

نمایشگاه سالانه صنعت آشپزخانه و حمام همیشه یک رویداد عالی برای بررسی آخرین محصولات و روندها در حوزه های ساختمان مسکونی، طراحی و بازسازی است. این نمایش هفته گذشته در لاس وگاس برگزار شد و جوایز سالانه بهترین محصولات آن که در 1 فوریه اعلام شد، پنجره‌ای است به آنچه مشخص‌کنندگان درباره آن هیجان‌زده هستند. بسیاری از برندگان امسال، که توسط پانلی متشکل از پنج طراح محترم انتخاب شده‌اند، آخرین نوآوری‌های سلامت و پایداری و همچنین آنچه که احتمالاً در به‌روزرسانی بعدی خانه شما نشان داده می‌شوند را منعکس می‌کنند.
کاشی بهداشتی و پایداری حمام ساخته شده از وسایل بازیافتی، سلامت و پایداری را به پروژه های خانه شما می بخشد.
شرکت Kohler برترین جایزه ویژه حمام، بهترین KBIS – طلای حمام، به تولیدکننده ایتالیایی S.G. SRL برای دوش ستونی inFINE خود رسید. این چیدمان شیک که برای حمام استخر، اسپا و سایر کاربردهای فضای باز طراحی شده است، امکانات طراحی را برای طیف وسیعی از فضاهای بهبود بخش سلامتی گسترش می دهد.
جایزه نقره ای به ابتکار کاشی بازیافتی کوهلر، WasteLAB، برای مجموعه جدید ABSTRA تعلق گرفت. کاشی یک ماده بادوام و کم نگهداری است که مخصوصاً برای فضاهای حمام و انتخاب طرح سلامت مطلق محبوب است. این مجموعه دارای یک پالت الهام گرفته از طبیعت است که بر جذابیت بیوفیلیک آن افزوده است.
اطلاعات بیشتر از بهترین شرکت‌های بیمه مسافرتی ADVISORFROMFORBES ADVISORByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditor ایجاد کاشی از توالت‌های بازیافتی در فرآیندهای ۱۵۰ ساله سازنده و دور نگه داشتن آن مواد از محل‌های دفن زباله، آن را به گزینه‌ای پایدار نیز تبدیل می‌کند.
سلامتی آشپزخانه و پایداری هود نوآورانه با نیاز آشپزی تنظیم می شود.
FotileThe Best of KBIS – Kitchen Gold به یک سینک ایستگاه کاری از یک سازنده منطقه آتلانتا رفت. سیستم سینک آشپزخانه Baveno توسط Bocchi از یک ماده کامپوزیت گرانیتی استفاده می کند که به دلیل مقاومت در برابر حرارت، لکه و خراش شناخته شده است و به جنبه کاربردی طراحی سلامتی می افزاید. همچنین مجموعه لوازم جانبی همراه با ایستگاه کاری که آن را برای آماده سازی و پاکسازی سازگار می کند، به عملکرد کمک می کند. این سبک از سینک آشپزخانه که به آن سینک آشپز نیز می گویند، در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است.
Kitchen Silver به یک محصول خلاقانه تهویه از Fotile، یک تولید کننده مستقر در چین، رفت. کاپوت محدوده خود تنظیم کننده درج به طور خودکار دود را حس می کند و تا ارتفاع مناسب پایین می آید تا عکس برداری را به حداکثر برساند. هنگامی که با اجاق گاز Fotile استفاده می شود، به طور خودکار شروع به تهویه می کند، یک ویژگی هوشمند که در سال های اخیر دیده شده است.
خانه هوشمند سلامت و پایداری اجاق گاز القایی جدید پروفایل GE، یادگیری آشپزی با این فناوری پایدار را ساده … [+] و راحت می کند.
GE ProfileThe Best of KBIS – Connected Home Technology Gold امسال به محصولی در فضای باز رسید. کنترلر آبپاش هوشمند Moen و حسگرهای خاک بی سیم هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که به سیستم آبپاش شما اجازه می دهند حیاط شما را در مواقعی که به آب نیاز دارد آبیاری کند و در صورت عدم نیاز آبپاش ها را خاموش کند. این می تواند هم در چمن و هم قبض آب شما صرفه جویی کند و قطعا پایداری خانه شما را افزایش می دهد.
جایزه نقره ای بهترین KBIS – Connected Home Technology به اجاق گاز القایی کنترل لمسی 36 اینچی GE Profile تعلق گرفت. اجاق‌های القایی هم سلامتی و هم پایداری را افزایش می‌دهند. ویژگی‌های هوشمند در نام تجاری Profile با قیمت متوسط، انتقال به القایی را با عملکرد آشپزی هدایت‌شده آسان می‌کند. با یک اپلیکیشن و ماهیتابه هوشمند، کاربر دستور غذا را انتخاب می کند و بدون حدس و گمان شروع به پختن می کند. اجاق گاز همچنین کنترل دمای جامع تری را نسبت به گزینه های کم، متوسط ​​و زیاد ارائه می دهد – به سرآشپز خانه بیشتر از سطح عملکردی که سرآشپزهای حرفه ای در مدل های القایی خود انتظار دارند، می دهد.
جایزه های بیشتر دستگاه کمپوست جدید زیر سینک آشپزخانه نصب می شود و پایداری و راحتی را به … [+] خانه شما می بخشد.
Sepura Home جوایز دیگری نیز در KBIS اهدا شد که شایان ذکر است. این نمایشگاه دارای یک منطقه کوچک KickStarter از شرکت های کوچک است که به دنبال فروش و توزیع گسترده تر برای محصولات آشپزخانه و حمام هستند. برنده جایزه بزرگ یک سیستم کمپوست زیر سینک توسط Sepura Home بود. این مدل جای زباله را جایگزین می کند و ضایعات غذا (و بوهای آنها) را تا زمانی که صاحب خانه آماده شود سطل کمپوست قابل جابجایی را برای جمع آوری شهرداری به سطل سبز رنگ کنار خیابان ببرد یا به سطل کمپوست در فضای باز بیافزاید، نگه می دارد. با اجرای کمپوست اجباری در کالیفرنیا، این سیستم زیر سینک یک موهبت برای پردازش و ذخیره سازی راحت ضایعات مواد غذایی خواهد بود. این قطعا پایداری فرد را در خانه افزایش می دهد.
مالک KBIS، انجمن ملی آشپزخانه و حمام، کلاس فعلی خود متشکل از 30 متخصص زیر 30 سال را به سراسر نمایشگاه فرستاد تا موارد دلخواه خود را انتخاب کنند. این متخصصان آشپزخانه و حمام Millennials و Gen Z جوایز خود را به سازنده سینک آشپزخانه، شیرآلات و لوازم جانبی Kraus USA برای پایداری، نمایه جنرال الکتریک برای ادغام خانه های هوشمند، برند لوازم لوکس جنرال الکتریک جنرال الکتریک برای زندگی در محل (یعنی طراحی جهانی، قدیمی شدن و دسترسی) اهدا کردند. ) و Brondell، که به خاطر بیده ها، و محصولات فیلتر هوا و آب، برای سلامتی شهرت دارد.
KBIS به عنوان بخشی از بخش DesignBites خود جایزه «انتخاب مردم» را دارد که مجموعه‌ای از محصولات جدید داغ به سبک دوستیابی سریع است. این افتخار امسال به سازنده لوازم خانگی Beko که زیرمجموعه یک تولید کننده جهانی مستقر در ترکیه است، که “برند با بزرگترین نیش” نامیده می شود، با لباسشویی های خود که با استفاده از بطری های بازیافتی ساخته شده است، پایداری و سلامتی را با یخچال محافظ مواد مغذی خود ارتقا می دهد. فن آوری. سال گذشته، این برند یک سیستم روشنایی را معرفی کرد که وعده می داد تا 30 روز محصول را تازه نگه دارد. امسال، آنها قدرت طراوت را با یک سیستم روشنایی به سبک شبانه روزی افزایش دادند که از ارزش غذایی میوه و سبزیجات شما محافظت می کند.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط chidanet